Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

charf

Inspiration til nye vinterstøvler søges

Recommended Posts

charf

Mine vinterstøvler er afgået ved døden efter mange års brug og jeg skal derfor på jagt efter nye. Jeg har dog ingen anelse om hvad jeg skal gå efter, så inspiration søges. Hvilke har I eller hvilke vil I købe til den kommende vinter? Smid meget gerne et billede :-) Jeg leder efter nogle der stadig er feminine og også kan bruges til nederdel og kjole på arbejde, men samtidig varme. Og gerne flade.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie

Jeg har et nært forhold til gode gamle dr. Martens. Sålen er så tyk at kulden sjældent trænger i gennem og der er plads til en ekstra sål eller sok hvis det er helt galt.

De er komplet vandtætte og hvis du sørger for at passe læderet er salt spor heller ikke noget problem.

De går lige godt til skørt og bukser og slid klæder dem nærmest.

Der ud over holde de mellem 3 og 5 år ved dagligt brug både sommer og vinter, så de 800 kr som skal slippes syntes jeg nærmest er et røver køb.

Men! den første måned er en tur i vabel helvede....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 24 minutter siden, Justie skrev:

Jeg har et nært forhold til gode gamle dr. Martens. Sålen er så tyk at kulden sjældent trænger i gennem og der er plads til en ekstra sål eller sok hvis det er helt galt.

De er komplet vandtætte og hvis du sørger for at passe læderet er salt spor heller ikke noget problem.

De går lige godt til skørt og bukser og slid klæder dem nærmest.

Der ud over holde de mellem 3 og 5 år ved dagligt brug både sommer og vinter, så de 800 kr som skal slippes syntes jeg nærmest er et røver køb.

Men! den første måned er en tur i vabel helvede....

Jeg har i mange år været glad for robuste snørestøvler, kortskaftede, de sidste år har jeg købt nogen hos Sportmaster.

Jeg har tidligere kigget lidt på dr. Martens, men dels var der ikke fór i og dels syntes jeg de var ret pebrede i pris. Nu har jeg så lige kigget hos Skoringen, og kan se, at de er begyndt at lave nogen med fór, meeen prisen (fór eller ej) ligger et stykke over de 800 kr. du nævner. https://www.skoringen.dk/dr-martens/?gclid=EAIaIQobChMI7qyjoKii1gIVSouyCh31vgVTEAAYBCAAEgJNxPD_BwE

Hvor køber du dem til 800 kr.?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...