Krudt

Er der stadig bondesamfund?

Recommended Posts

Krudt

Hvor kan jeg bo i et slags bondesamfund og være med til at arbejde med naturen?

Jeg kan ikke finde ud af mig selv ved at bo i byer; jeg tænker tit på, hvordan lort egentlig bliver til gødning, og jeg synes bare, det - at lære om det gennem biblioteks materialer, computerspil eller andre menneskers snak - er spild af tid!

Der er heller ikke rigtig samvær med andre mennesker gennem internet. Jeg har brug for at være blandt folk, der også kan undervise mig om naturens cykluser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie

Nu skriver du jo ikke om hvor du er rent alders eller uddannelses mæssigt - eller hvilke økonomiske/geografiske muligheder du er åben for.

Og så det er jo pænt svært at svare....

Men du kan jo altid søge en stilling som landbrugs medhjælper. Hvis du er kvalificeret, søge ind på landmands uddannelsen eller på skov og natur linjen og så tage den derfra...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Køb et hus, drop tv og internet, få en kone som deler samme interesse og så er du godt på vej.

Når man ser tv, så vidste man at der flere gange har været indslag om disse familier som bor på landet helt efter landmands familie, uden at gide internet,tv og en masse elektroniske hjælpemidler.

landmandstossen på DR1, har vist gjort præcis det samme, kan ikke huske hans rigtige navn :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie
For 3 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

landsbytossen på DR1, har vist gjort præcis det samme, kan ikke huske hans rigtige navn :)

Jups - man han får kun økonomien til at hænge sammen pgr. af licens pengene fra DR :devil:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind