Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Peter80

Blev Raket Madsen for farlig for kongehuset?

Recommended Posts

mgy
For 2 timer siden, stig6499 skrev:

at patere et menneske , det er sgu da ikke noget problem , man skal bare have en nedstryger , sådan en til save jernrør med , så skal man bare være rablende vanvittig , binde gal og være et skræmmende monster som du selv skriver 

Med en meget god kniv kan man såmænd undvære nedstrygeren, selv om knæleddet er meget nemmere at skille ad end kugleled som hofteleddet. For jeg plejer godt nok ikke at have nedstrygeren med i MIN undervandsbåd, når jeg har Sauron Henrik med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy
On 7/9/2017 at 07:16, gumle skrev:

Jeg er enig i, at der er noget meget underligt ved ubådsagen. For mange ting passer ikke sammen, og det er svært at finde motivet. 

Men ligefrem reptiler ahhhhhh nej vel. Tror der er mere jordnære grunde :) Evt. Penge, position, konkurrence.  

Peter Madsen har en meget høj iq, han havde alt at miste ved at dræbe hende. Psykopater er ikke dumme, så den teori giver heller ingen mening... Med mindre det virkelig var et uheld. Men her giver det heller ikke mening at en mand med så høj iq, vælger at partere et menneske istedet for at ringe efter hjælp. Høj iq og retfærdighedssans hænger tit sammen, så det giver ikke mening. 

Men undervandsbåde og rumraketter i garagen hænger også sammen med "usædvanlig tankegang og adfærd". Han kan have "overtænkt" hele situationen, indtil han havde tænkt sig selv op i en krog. Det er ikke en hypotese, da jeg absolut intet har at hænge forslaget op på. 

Jeg kender ikke manden, men undervandsbåde og rumraketter og hvad deraf kan følge er ikke helt ubekendte for mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle
For 18 timer siden, mgy skrev:

Men undervandsbåde og rumraketter i garagen hænger også sammen med "usædvanlig tankegang og adfærd". Han kan have "overtænkt" hele situationen, indtil han havde tænkt sig selv op i en krog. Det er ikke en hypotese, da jeg absolut intet har at hænge forslaget op på. 

Jeg kender ikke manden, men undervandsbåde og rumraketter og hvad deraf kan følge er ikke helt ubekendte for mig. 

Du kan sagtens have ret. Fordi usædvanlig tankegang og adfærd hænger sammen med høj iQ. Men samtidig virker han ikke som en mand der ville save hoved af et menneske og samtidig være så "kold" da han ankommer til land. 

Jeg har intet at have det i, men udfra de interviews, der er lavet af ham virker han berøringssart, det ville ikke undre mig han havde et anderledes sex behov men ikke voldelig, som medierne spiller op til. Der skal et kold hjerte til at skære et menneske i småstykker, uheld sker, drab sker, men partering det er en helt anden boldgade. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites