Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Peter80

Blev Raket Madsen for farlig for kongehuset?

Recommended Posts

Peter80

Raket Madsen er i dag på alles læber for et tilsyneladende brutalt mord på journalisten Kim Wall, og at denne nyhed er nået så vidt omkring viser sådan set bare endnu engang hvor ufatteligt let det er for medier og magtfulde skikkelser at manipulere med den offentlige debat.

Man har i hvert fald svært ved at tænke andet, end at der er mistænkeligt mange løse ender, når først man er vågnet en smule op for, hvad der rent faktisk foregår i vores lille kongerige.

Kongerige. Dér var lige præcis ordet. Kunne der mon være en forbindelse imellem raket madsens fald og vores kære kongehus? Det kunne der. Der er i hvert fald meget der kunne tale for, at kongehuset ville have motiv til at skaffe sig af med raket madsen: En klog og selvstændig person med egen ubåd, og med ambitioner om at sende raket projekter op, der potentielt ville kunne afsløre monarkiets hemmelige militære anlæg på månen. Mon ikke, at det kunne tænkes, at raket Madsen slet og ret blev for farlig for vores magthavere?

Jeg er bare et menneske, og jeg stiller bare spørgsmål. Men hvis det jeg siger lyder som total spekulation for dig, så forklar mig lige følgende:

- hvis der er tale om en ”almindelig” mordsag, hvorfor kom sigtelsen for manddrab så omgående, uden lig, og uden nogen officiel viden om et dødsfald?

- Hvordan kan han berette, at han satte bemeldte journalist af på Refshaleøen til pressen?

Hvordan kan liget være blevet savet op, men ingen fundet på ubåden?

Et lig eller en ofring?

Jeg stiller som sagt bare kritiske spørgsmål, og har ingen rede konklusioner. Tingene er uden tvivl mere komplekse end jeg har nogen idé om. Det peger hullerne i det menneske torso, der angiveligt tilhører Kim Wall på: Et fuldstændigt identisk parteret lig er fundet 22 år tidligere, ironisk nok også på et kosmologisk tidspunkt af stor betydning i Maya kalenderen. Det lugter af øgle adfærd, og så tror jeg vidst at i selv må deducere jer til resten.

Hvornår stopper maskeraden?

Med Raket Madsen bag lås og slå, har monarkiet endnu engang formået at tryne den intetanende befolkning, og holde magten tæt til kroppen. Jeg spørger: Hvornår stopper det? Hvornår vågner vi op fra vores slummer, og indser at vi bliver holdt i et mentalt fængsel udgjort af vores forbrugerkultur og bombarderet med falske nyheder, spillemaskiner, og umenneskelige sundheds idealer.

Lad os holde op med at spille roulette om planetens fremtid, med en flok reptiler, der ikke har nogen som helst ambitioner om at holde sig til nogle regler. Vågn op, brødre. Lad os tage menneskeheden tilbage!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Jorden er flad

Det er sgu vigtigt at få sandheden frem!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst BRAVO-COSTA

Jeg tror ikke at tingende er mere komplekse! Jeg tror du har gennemskuet deres komplot! Få historien ud!!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Monarkiets hemmelige militær anlæg på månen  , ja det danske kongehus vil have verdensherredømmet , hvor Dronning Margrethe er er verdensherredømmets diktator og Prins Henrik er hendes højre hånd , 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Jeg er enig i, at der er noget meget underligt ved ubådsagen. For mange ting passer ikke sammen, og det er svært at finde motivet. 

Men ligefrem reptiler ahhhhhh nej vel. Tror der er mere jordnære grunde :) Evt. Penge, position, konkurrence.  

Peter Madsen har en meget høj iq, han havde alt at miste ved at dræbe hende. Psykopater er ikke dumme, så den teori giver heller ingen mening... Med mindre det virkelig var et uheld. Men her giver det heller ikke mening at en mand med så høj iq, vælger at partere et menneske istedet for at ringe efter hjælp. Høj iq og retfærdighedssans hænger tit sammen, så det giver ikke mening. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ottoleisner

Raket Madsen er skør og skal  mentalundersøges.længere er den ikke,der er alr for mange løse tråde i denne sag,hvor blev hovedet og armene og benene af :gruble:

Faldt de af da hun fik den 70kg tunge  luge i hovedet :gruble:

og helt ærligt at kunne patere et menneske man lige har talt med i en u båd :gruble:

hvis man skal fjerne er hoved på et menneske skal man jo bruge noget ret voldsomt værktøj ,?

Har man normalt det i en ubåd ?

Jeg mener at manden er et skræmmende monster

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Der er ikke langt imellem gal og genial.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

Hahahaha

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
On 7/9/2017 at 08:24, fætter højbens fætter skrev:

Raket Madsen er skør og skal  mentalundersøges.længere er den ikke,der er alr for mange løse tråde i denne sag,hvor blev hovedet og armene og benene af :gruble:

Faldt de af da hun fik den 70kg tunge  luge i hovedet :gruble:

og helt ærligt at kunne patere et menneske man lige har talt med i en u båd :gruble:

hvis man skal fjerne er hoved på et menneske skal man jo bruge noget ret voldsomt værktøj ,?

Har man normalt det i en ubåd ?

Jeg mener at manden er et skræmmende monster

at patere et menneske , det er sgu da ikke noget problem , man skal bare have en nedstryger , sådan en til save jernrør med , så skal man bare være rablende vanvittig , binde gal og være et skræmmende monster som du selv skriver 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites