Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Justie

hvornår er hvilke arrengementer rimelige at bede den anden foræld

Recommended Posts

DenBruneMunk

hmmmmmm.

Denne tråd kommer bare ikke tilbage til emnet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 minut siden, Entrelac skrev:

Den mulighed har de jo allerede, så vidt jeg ved. Selvom det jo nok kan blive svært for bøsserne, deres eneste mulighed er vel, at adoptere eller finde en rugemor, og jeg ved slet ikke, om det reelt er en mulighed.

Så vidt jeg ved må bøsserne godt adoptere et barn , og ham der dansefreaken har fundet sig en rugemor 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie
For 4 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Hvordan holdte du fødselsdag for hende sidste år?

På den måde jeg er nødsaget til hvis jeg skal holde for det halve eller hele af klassen, lejer vores fest lokale....

Det er ikke det at banke et batch boller og et par kager sammen som trækker tænder ud på nogen måde. Det handler om at jeg i god tid skal kunne leje lokalet, dvs jeg skal vide det på forkant.

Men - og 1000 tak for alle jeres svar - det har da givet mig masser af stof til efter tanke og jeg tror at jeg køber sådan 2 have pavillioner fra fks TH Hansen for de vil være ret lette at sætte op og ned på vores plæne og så er der ikke problemer med vejr lig hvis jeg nogen sinde står i den samme situation igen. Men det må jeg først lige undersøge om jeg må.

Ellers må jeg jo bare trøste mig med at ungerne jo heldigvis bliver ældre og det snart er overstået :devil:

Eller min veninde og jeg må gøre alvor ud af vores joke om at vi bliver nødsaget til at slår vores lejligheder sammen (hell no :lol: )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 1 time siden, Justie skrev:

og jeg tror at jeg køber sådan 2 have pavillioner fra fks TH Hansen for de vil være ret lette at sætte op og ned på vores plæne

Lad være med at gøre noget overilet.:kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie
For 6 minutter siden, Entrelac skrev:

Lad være med at gøre noget overilet.:kys:

Det har jeg nu heller ikke tænkt mig :-) Men hellere det, end så meget andet. Uanset hvad må vi se...

Og oven i det hele har vi "stor" brand nu, så det går sgu godt fru kammer herrerinde. Bliver spændende om røgskaderne bliver dækket af forsikringen, for jeg er nødsaget til at pakke katten og min mor og tage på hotel i nat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 4 minutter siden, Justie skrev:

Det har jeg nu heller ikke tænkt mig :-) Men hellere det, end så meget andet. Uanset hvad må vi se...

Og oven i det hele har vi "stor" brand nu, så det går sgu godt fru kammer herrerinde. Bliver spændende om røgskaderne bliver dækket af forsikringen, for jeg er nødsaget til at pakke katten og min mor og tage på hotel i nat

En familieforsikring (indbo) burde dække de udgifter du har i forb. med brand, måske er der noget selvrisiko.

Det er jo netop derfor bl.a. boligselskaber råder beboerne til, at have en forsikring.

Skaderne på selve lejligheden skal boligselskabet nok sørge for (måske afhængig af hvad årsagen til branden er?), men dine ting, og genhusning, det er din forsikring der skal klare den.

Held og lykke, håber klarer skærene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie
For 2 minutter siden, Entrelac skrev:

En familieforsikring (indbo) burde dække de udgifter du har i forb. med brand, måske er der noget selvrisiko.

Det er jo netop derfor bl.a. boligselskaber råder beboerne til, at have en forsikring.

Skaderne på selve lejligheden skal boligselskabet nok sørge for (måske afhængig af hvad årsagen til branden er?), men dine ting, og genhusning, det er din forsikring der skal klare den.

Held og lykke, håber klarer skærene.

Det ved jeg (desværre i øvrigt) alt om. Nej jeg bor meget tæt på den gamle TDC bygning og det er den der brand i nu. Problemet er ikke branden, men røgen.

Ikke noget problem som sådan - altså andet end røgen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 17 timer siden, Justie skrev:

Det ved jeg (desværre i øvrigt) alt om. Nej jeg bor meget tæt på den gamle TDC bygning og det er den der brand i nu. Problemet er ikke branden, men røgen.

Ikke noget problem som sådan - altså andet end røgen

Jeg håber i er kommet igennem det uden større skader.:ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie

Jow, jow - her lugter bare lidt endnu, men der skal bare luftes lidt mere ud

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 8 timer siden, Justie skrev:

Jow, jow - her lugter bare lidt endnu, men der skal bare luftes lidt mere ud

Det vil da være dejligt hvis det kan klares med udluftning.:D

Jeg har tit læst om, at en skål med eddike kan fjerne lugten af tobaksrøg, måske kan det også hjælpe i denne situation.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...