Juno

Gemme Messenger videoer

Recommended Posts

Juno

Hvordan gemmer jeg en video sendt til mig over Messenger på min telefon? 

Har læst mig til at jeg bliver nød til at dele den på min egen facebookside for at kunne gemme den. Det ønsker jeg ikke. Er der nogle der ved noget om mine muligheder? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 44 minutter siden, Juno skrev:

Hvordan gemmer jeg en video sendt til mig over Messenger på min telefon? 

Har læst mig til at jeg bliver nød til at dele den på min egen facebookside for at kunne gemme den. Det ønsker jeg ikke. Er der nogle der ved noget om mine muligheder? 

Du skriver ikke hvad det er for en mobil du har , jeg har en Android Samsung , jeg trykker et langt tryk på billede , video , text så kommer der et flueben frem Så på menuen kan man vælge om man vil vidersende ,gemme , downlaude og så videre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Juno
For 24 minutter siden, stig6499 skrev:

Du skriver ikke hvad det er for en mobil du har , jeg har en Android Samsung , jeg trykker et langt tryk på billede , video , text så kommer der et flueben frem Så på menuen kan man vælge om man vil vidersende ,gemme , downlaude og så videre

Jeg har også en android telefon. En Samsyng galaxy A5 2016 udgaven. Billeder kan jeg sagtens gemme, men når jeg trykker på en video, så får jeg kun valgmulighederne: Gem på Fb, Vidersend, slet. Der er intet omk. downloading. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 4 minutter siden, Juno skrev:

Jeg har også en android telefon. En Samsyng galaxy A5 2016 udgaven. Billeder kan jeg sagtens gemme, men når jeg trykker på en video, så får jeg kun valgmulighederne: Gem på Fb, Vidersend, slet. Der er intet omk. downloading. 

Du har nok valgt en alternativ video afspiller, og denne kan så ikke gemme den afspillede video.

prøv at gå ind i indstillingerne for din app, og nulstil standarderne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Juno
For 2 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Du har nok valgt en alternativ video afspiller, og denne kan så ikke gemme den afspillede video.

prøv at gå ind i indstillingerne for din app, og nulstil standarderne.

Øhh hvordan gør jeg det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 12 minutter siden, Juno skrev:

Øhh hvordan gør jeg det? 

Android -> Indstillinger -> Apps -> vælg app -> standard app for X , her set du vist listen over apps som denne app bruges til.
Så finder du din video app, kikker under dens egenskaber, og fjerner dens standard for at være video app på din telefon.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Juno

Tak for svaret. Jeg prøver :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind