Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

stig6499

Kvinder i sex&samliv

Recommended Posts

Justie

Nope - men det er mit og en af de første ting jeg ville tage med ved en brand *piv*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Nå det er jeg ked af. Måske du ikke skal sidde med kaffe i munden lige foran dit kæreste eje mens du læser på debatten :engel:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie
For 4 minutter siden, snoozz skrev:

Nå det er jeg ked af. Måske du ikke skal sidde med kaffe i munden lige foran dit kæreste eje mens du læser på debatten :engel:

HMPF - jeg troede at man ikk' måtte blive personlig. Nå nu er jeg da heldigvis blevet så tøse fornærmet at jeg ikke ved hvad jeg gør ved det.. men... men... nå, så er det da heldigvis "oz bare li maget" :fløjt:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Så gift dig da med ham, så blir du glad igen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie
For 1 minut siden, snoozz skrev:

Så gift dig da med ham, så blir du glad igen ;)

ok, du vil have at jeg gifter mig med et keyboard? Eller er jeg total lost?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Nej, ham jeg startede med at spørge om du var gift med, fordi i var så søde sammen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie

Det går altså ikke, for man må altså heller ikke have flere depjat mænnere - og jeg er faktisk ret glad for ham jeg allerede har, så det er nu ikke en bytter  - jeg må skuffe dig :-/

Møs møs mus - nogen ruller sig af grin over det her når det er læst - det er jeg 100 på

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Aiii altså, hvor står der at man ikke må ha flere mænnere? Må mænner så heller ikke have mange damer? Gælder det kun på denne debat eller på hele internettet? For jeg har da mange damer rundt omkring, også som jeg snakker i tlf med ;/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie

Altså - du er da vist en værre grissebasse

- og nu tror jeg at joken har trukket langt nok ud :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Ok da. Men er der noget galt i at have mange veninder, så længe man ikke har planer om noget romantisk med dem, eller har en IRL kæreste som føler sig forbigået? Altså måske kunne jeg finde på noget med en af dem, men så ville de alle også vide det ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...