stig6499

Mænd ???

Recommended Posts

stig6499

Jeg sidder lige og høre radio DR P1 , Tændt , og får at vide at kvinder tænder på Ronaldo typer i de her tider , men det skifter jo en gang imellem , shit , lort , det kan jeg slet ikke leve op til , der er jeg alt for tynd og jeg har slet ikke muskler nok 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Okey den har jeg ikke hørt før, men det gør mig da glad, da min søn ligner Ronaldo :lol:

Joke til side. 

Kvinder kan lide ligeså forskellige typer som mænd kan. Idet ikke alle kvinder ligner fotomodeller, så er det nok de færreste der kan score en Ronaldo :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie
For 20 minutter siden, gumle skrev:

så er det nok de færreste der kan score en Ronaldo :P 

Han er da også en flødebolle at se på - nul karakter, lutter hår gele. Hvem ville gide at slæbe det med hjem?

Næ du, så hellere noget i den her retning

Billedresultat for vikings

Køn, nope! - men han har humor, er intelligent og innovativ, og en loyal partner

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fantasy

Jeg synes han er en flot fyr, ung og veltrænet. Men det er ikke udseendet der er det vigtigste for mig, det er udstrålingen, så kan du ligne Klokkeren fra Notre Dame, bare du har en god udstråling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 5 timer siden, gumle skrev:

Okey den har jeg ikke hørt før, men det gør mig da glad, da min søn ligner Ronaldo :lol:

Joke til side. 

Kvinder kan lide ligeså forskellige typer som mænd kan. Idet ikke alle kvinder ligner fotomodeller, så er det nok de færreste der kan score en Ronaldo :P 

For 5 timer siden, Justie skrev:

Han er da også en flødebolle at se på - nul karakter, lutter hår gele. Hvem ville gide at slæbe det med hjem?

Køn, nope! - men han har humor, er intelligent og innovativ, og en loyal partner

Tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ottoleisner
On 15/8/2017 at 14:06, stig6499 skrev:

Jeg sidder lige og høre radio DR P1 , Tændt , og får at vide at kvinder tænder på Ronaldo typer i de her tider , men det skifter jo en gang imellem , shit , lort , det kan jeg slet ikke leve op til , der er jeg alt for tynd og jeg har slet ikke muskler nok 

Smag er jo heldigvis forskellig der er nogle til os allesammen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
On 15/8/2017 at 15:09, Justie skrev:

Jeg synes nu mere han ligner en, som man kan forvente selv, at blive slæbt hjem af.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Lige med Ronaldo og andre "celebre typer"... ville jeg som kvinde lade være, selv hvis jeg var "lækker nok" selv, og faktisk havde muligheden (han hun virkede oprigtigt interesseret)

Af flere grunde de mest oplagte er nok:

- Uendelige rejser jorden rundt i tide og utide, om man så var Elvis eller Michael Jackson man var smålun på. Ferieture kan være fine nok, men det er det jo ikke, og slet ikke hvis man som kvinde tænker på børn villa og vovse.

- Alene risikoen for utroskab ville gøre mig "syg i sindet" hver eneste dag. Manden får jo garanteret 1000-vis af "frække tilbud" fra hele verden hver eneste dag, modsat de fleste "alm dødelige".

- Nå ja og så skulle man gå hver eneste gang og være nervøs over privatøkonomien (alt efter om han så også laver mål, eller en koncert nu også bliver udsolgt som forventet osv.

- Rent personligt bryder jeg mig heller ikke om personer som eksempelvis til hverdag: skal have omtrent 1 kilo gele i håret, har falske bryster i al fald udelukkende af kosmetiske grunde. Eller kvinder der smører så meget makeup i ansigtet at når man vågner med hende næste morgen tror man et øjeblik at man har fået en helt anden person med hjem i seng (indtil hun smører ansigtet ind igen).

Men det er også bare mig jo ;)

Skulle man endelig "gå efter pengene" ville jeg finde en type som var en hel del mere anonym og som i al fald ikke hele tiden er i blade, TV, ikke er "modellækker" osv.

Fx en leder af et stort firma af en art.

Det ville jeg så heller ikke alligevel. Ledertyper i store firmaer er ofte uudholdelige i privatlivet, fordi de tror de stadig er "chefen der bestemmer ALT" også når de ikke er på job,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
On 18/8/2017 at 00:13, snoozz skrev:

Lige med Ronaldo og andre "celebre typer"... ville jeg som kvinde lade være, selv hvis jeg var "lækker nok" selv, og faktisk havde muligheden (han hun virkede oprigtigt interesseret)

Af flere grunde de mest oplagte er nok:

- Uendelige rejser jorden rundt i tide og utide, om man så var Elvis eller Michael Jackson man var smålun på. Ferieture kan være fine nok, men det er det jo ikke, og slet ikke hvis man som kvinde tænker på børn villa og vovse.

- Alene risikoen for utroskab ville gøre mig "syg i sindet" hver eneste dag. Manden får jo garanteret 1000-vis af "frække tilbud" fra hele verden hver eneste dag, modsat de fleste "alm dødelige".

- Nå ja og så skulle man gå hver eneste gang og være nervøs over privatøkonomien (alt efter om han så også laver mål, eller en koncert nu også bliver udsolgt som forventet osv.

- Rent personligt bryder jeg mig heller ikke om personer som eksempelvis til hverdag: skal have omtrent 1 kilo gele i håret, har falske bryster i al fald udelukkende af kosmetiske grunde. Eller kvinder der smører så meget makeup i ansigtet at når man vågner med hende næste morgen tror man et øjeblik at man har fået en helt anden person med hjem i seng (indtil hun smører ansigtet ind igen).

Men det er også bare mig jo ;)

Skulle man endelig "gå efter pengene" ville jeg finde en type som var en hel del mere anonym og som i al fald ikke hele tiden er i blade, TV, ikke er "modellækker" osv.

Fx en leder af et stort firma af en art.

Det ville jeg så heller ikke alligevel. Ledertyper i store firmaer er ofte uudholdelige i privatlivet, fordi de tror de stadig er "chefen der bestemmer ALT" også når de ikke er på job,

Ha ha ha morsomt hvis det er en blondine sangerinde kunne jeg nok leve med det , ha ha morsomt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Tror da nok, at mange tænder på Ronaldo og det gælder både kvinder samt homo- og biseksuelle mænd.

Men meget meget få kan leve op til hans fysik, så det er lidt et urealistisk skønhedsideal. Men enhver kan da se, at han er en flot fyr. Nærmest en levende skulptur. 

Men som jeg også lige skrev i tråden med Linse Kessler, er jeg mere til naturlige almindelige typer, uanset om vi taler kvinder eller mænd. Linse har store patter o.s.v., men er lidt for vulgær til mig. Ronaldo er en flot muskuløs fyr, men måske lidt for meget Hulk efter min smag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind