ThomasSneum

WEEKEND

Recommended Posts

Zorglup

Så blev det weekend igen. Og vinterferie for ungerne, så weekenden står i ungernes tegn.
Hoppeland i dag og gocarts i morgen. Søndag med vennernes unger herhjemme, så der bliver knald på.
God weekend alle sammen ;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Hold nu kæft mand! 

Er det allerede ju... ahem.. weekend! :santa2:

Jeg var en tur i Operaen med kæresten igår. På vej hjem mødte jeg et par gamle ansigter uden for den lokale, så jeg støvlede ind sammen med dem. Det blev kæresten ikke så glad for - det var jo vallentine.. (i guder)

I dag trækker den lokale igen, og jeg har tænkt mig at kigge forbi - jeg er ret sikker på at kæresten ikke vil være helt tilfreds med den beslutning, men vi skal ud og bowle i morgen, så mon ikke hun når at køle ned inden søndav.. altså hvis jeg lader mig tabe i bowling. 

Kvinder og koriander er mig en gåde..  

Nevermind! - det er weekend og jeg håber I alle får en mindre problemfyldt en af slagsen. :P 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Med det gode vejr forude i weekenden og 11 grader her lige nu, så kan man ikke komme hurtig nok udenfor og sætte fødderne i græsset.

Så håber alle får en rigtig flot og dejlig weekend og nyder at februar også kan byde på de lunere dage, end 2 grader vi har mærket de andre uger.

Så hav en wrrrrroooaaaw super duper weekend.

• Synes godt om 1
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Hohaj.. 

Så ramte vi endnu en weekend. Og vinter er der ikke meget af - jeg tager derfor en weekend i haven. 
Det bliver så hyggeligt:banan:

Jeg skal svælge i god mad, bøger og film - og lidt fordybelse. På tirsdag starter jeg op på træning, så jeg skal lige leve en smule inden. 

Kan I også hygge jer! ♥️

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Jeg skal til oldermandsgilde. Så I hører nok ikke fra mig i weekenden ;)
God weekend :)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Hva´ fanden.. 

Weekend kommer jo næsten lige så hurtigt som mandag... eller nowed. 
Well.. jeg skal ikke det mindste i denne weekend. Jeg hopper en tur i trænings-centret efter work, men ellers så er det ren afslapning. 

For jer som tumler i byen, husk nu på at sex kræver samtykke. :blink: (som var det noget nyt)

Det er dejligt at se at en del af "de nye", holder ved - og er aktive på debatten. Jeg er også klar over at nogen færdes i fora hvor tonen måske er noget friere end den er her på Jubii debatten. Det er et valg som ledelsen har taget, og det støtter jeg 100% op om. (Jeg falder dog også i i ny og næ.) Det er en debat hvor der skal være plads til alle, og det er altså valgt, at det også omfatter måden vi taler til hinanden på, og ikke mindst hvordan vi omtaler hinanden og andre. 

Det er et frisk pust at få nye medlemmer ind -og jeg hilser alle velkommen. Jeg håber vi alle finder et godt niveau, og ikke mindst at vi kan debatterer om alt imellem himmel og jord. Jeg synes det går fint. 

Det er ikke sjovt at blive modereret/rettet -og det er jeg i den grad klar over. Hvis nogen føler at moderator herinde ikke gør sit job godt nok, så anmeld det til vores admin. Høvdingen tager alle henvendelser alvorligt.  Det er dog en god idé, lige at læse op på ordensreglerne, inden man går til admin. 

Der er ingen buler som ikke kan bankes ud, hvis alle ønsker det. 

Jeg håber I alle får en fantastisk weekend. :banan:

ThomasSneum  

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind