ThomasSneum

WEEKEND

Recommended Posts

Zorglup

Ja, god weekend alle sammen. :)
( Helt uden dyrelyde ;) )

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Woha! 

Fame om ikk det er weekend igen. 
Ja, det er da utroligt at man kan blive så glædeligt overrasket hver gang, men der er bare noget over sådan en weekend. ikk? <_<

Sgu en god uge vi har været igennem. Og selvom edder og forbandelser er fløjet igennem luften, så er vi stadig intakte og still going strong. Godt klaret af jer alle. :gogo:

Jeg har ikke mange planer i denne weekend. Min far er kommet hjem fra hospitalet, så skal nok lige forbi og drille ham lidt. Ellers så er det alene et par fyraftens øl idag, og så bare afslapning. 

Jeg håber I alle får en fantastisk weekend! Keep debating -og riv hovederne af hinanden.... men på den gode måde. :ae:

Over and out.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
Skrevet (redigeret)

@ThomasSneum Godt at høre, at din far får det bedre ;)
Jeg skal have tjekket taget på laden, efter de sidste par blæsevejr. Nåede kun lige nødtørftigt at sikre de plader, der blæste halvvejs af efter nytår, før den næste blæst ruskede.
God weekend alle sammen ;)

Redigeret af Zorglup
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey

schwarzer-de-blog-Facebook-Spruch-hallo-

Oversættelse af teksten på billedet:

Hallo weekend du må blive så længe, du vil.

God week-end!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Hææææææææææææløjsovs!! 

I kender rutinen. Jeg siger God weekend og i smiler sødt og skriver ILM og laver en trutmud. 😘

Det er så lækkert at der er kommet lidt gang i debatterne, og det er jo næsten overflødigt med moderation, så det er bare fedt. Skarpe holdninger og uenighed vil kun bringe liv i debatterne, så det hilses velkommen. 
Jeg er tilmed begyndt at få lidt periodiske lagg fejl, som kommer af "mange" brugere på platformen. :blink: (fortæller jeg mig selv.... hehe) 

Min weekend. 
Min datter har smidt mig ud, så jeg sover i haven denne weekend. Det er nu hyggeligt nok - og jeg glæder mig faktisk lidt. Den er dejlig om sommeren, men fantastisk hyggelig om vinteren, med levende ild osv. - Så jeg skal über hygge. 

Håber I alle får en fantastisk Weekend! :banan:

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Tak ILM,

lyder til du får en riiiggggtiiiggg kulde weekend der.  Du mangler bare vikingerne. 😎

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind