ThomasSneum

WEEKEND

Recommended Posts

Zorglup

Ye.
God weekend ;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

God weekend herfra.

Småkagerne er bagt, så nu må jeg se, om ikke der kan blive lavet lidt konfekt i købet af weekenden.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Kan det være rigtigt? Er det virkelig weekend? 

Utroligt som tiden dog går. Men vi er jo også blevet lidt flere her på debatten, super dejligt. 
Og så banker Julen jo på. Så ikke bare ønsker jeg jer en god weekend, men også en god jul. 

Jeg traver til det nordjyske, hvor indernettet lige så tyndt som befolknings-tætheden. Så hvis jeg ikke ikke lige popper hoved ind, så ses vi bare engang over julen.

God mad, gode gaver og gode debatter. :santa2: 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

God weekend og god jul alle sammen :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
On 21/12/2018 at 15:12, ThomasSneum skrev:

Kan det være rigtigt? Er det virkelig weekend? 

Utroligt som tiden dog går. Men vi er jo også blevet lidt flere her på debatten, super dejligt. 
Og så banker Julen jo på. Så ikke bare ønsker jeg jer en god weekend, men også en god jul. 

Jeg traver til det nordjyske, hvor indernettet lige så tyndt som befolknings-tætheden. Så hvis jeg ikke ikke lige popper hoved ind, så ses vi bare engang over julen.

God mad, gode gaver og gode debatter. :santa2: 

Jeg håber du havde en god travetur.😁

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 7 minutter siden, Entrelac skrev:

Jeg håber du havde en god travetur.😁

DSB hjalp lidt til. 😚 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 12 timer siden, ThomasSneum skrev:

DSB hjalp lidt til. 😚 

Det lyder fornuftigt.😁

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Woooopa!...

Årets første weekend. :banan:

Det er i den grad tiltænkt. Pyha!.. det er hårdt at komme tilbage på arbejde igen, efter en lang juleferie. 
Sikke en start på året - udover at der jo er sket en del derude IRL, så er vi jo også lidt flere brugere som vil debatterer om op og ned. Det er super skønt at mærke lidt folk i trådene, også selv der er forskel på folks meninger - det er alene med til at sætte lidt fut i tingene. Men husk nu at opfør jer ordentligt over for hinanden. 👈

Personligt vil jeg bunde et par bajere og debatterer lidt IRL - og i løbet af weekenden har lovet min far et besøg.. men det er så også alle de planer jeg har. :) 

Jeg håber I alle får en fantastisk weekend!

Med venlig hilsen

ThomasSneum

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Thomas, håber du får en super,duper, rigtig miiiiauwww weekend, i rigtig Schumacher stil, så bliver helt sikkert en fed weekend, hvis bare det så var årgang 84 igen så var det jo også fedt.

Godt at se fornyet aktiviteter og fede debattører på forum, og det giver stadig lidt liv til holdninger og meninger, og stemningen er god, når folk er så forskellige.

Så en rigtig god weekend til alle, og hav det nu Rrrrrrrrrrrrrrooouw , rigtig fantastisk, i dette års første weekend.

• Synes godt om 2
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 45 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Det er super skønt at mærke lidt folk i trådene, også selv der er forskel på folks meninger - det er alene med til at sætte lidt fut i tingene. Men husk nu at opfør jer ordentligt over for hinanden

For 36 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Godt at se fornyet aktiviteter og fede debattører på forum, og det giver stadig lidt liv til holdninger og meninger, og stemningen er god, når folk er så forskellige.

Også jeg ønsker jer alle en god og fredfuld week-end.

399225_XL.jpg?1541866586

• Synes godt om 1
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind