beba28

Straf en fyr dominans og straf

Recommended Posts

beba28
Skrevet (redigeret)

hej 

Jeg mangler lidt inspiration til hvordan jeg kan straffe min fyr  når han har fortjent det - er der nogen der har nogle idéer? :slem:

Det skal lige siges at jeg er forholdsvis ny indenfor dominans og straf "faget".. :fløjt:

Edit: Send gerne pb med ideer også hvis det er..

Redigeret af beba28

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

Be ham vaske op

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie

Hun sagde at hun bare ville straffe ham, ikke at hun ville have ham til at flytte....

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 time siden, Code71 skrev:

Be ham vaske op

For 37 minutter siden, Justie skrev:

Hun sagde at hun bare ville straffe ham, ikke at hun ville have ham til at flytte....

Hurra for internettet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PhobeusStargazer

elsker folk med for meget fritid... eller retter som spilder deres tid på ligegyldige kommentarer... 

hmmm.... altså... det ville pine mig at blive bundet pirret og ikke få lov til noget... så tjah... gør reb klar i sengen og bind ham fast... gør dig til for ham..... leg lidt med ham... få ham lidt op at køre mens du varmer dig selv godt op.... evt gør dig selv færdig uden ham hvis han virkelig fortjener det? ved ikke hvad slags du er ude i ? er ikke selv den vilde smerte fan man folk der nyder det skal være så hjertens velkomne :) mangler lidt mere specifikt om din forespørgsel for at kunne svare ordentlig føler jeg.

Vh

Phob.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
beba28
On 2/8/2017 at 23:33, PhobeusStargazer skrev:

elsker folk med for meget fritid... eller retter som spilder deres tid på ligegyldige kommentarer... 

hmmm.... altså... det ville pine mig at blive bundet pirret og ikke få lov til noget... så tjah... gør reb klar i sengen og bind ham fast... gør dig til for ham..... leg lidt med ham... få ham lidt op at køre mens du varmer dig selv godt op.... evt gør dig selv færdig uden ham hvis han virkelig fortjener det? ved ikke hvad slags du er ude i ? er ikke selv den vilde smerte fan man folk der nyder det skal være så hjertens velkomne :) mangler lidt mere specifikt om din forespørgsel for at kunne svare ordentlig føler jeg.

Vh

Phob.

hej tak for dit svar det hjalp mig meget 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
finadesti

Der er også inspiration at hente på Fetlife.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rasmusfg
On 1/10/2017 at 09:38, finadesti skrev:

Der er også inspiration at hente på Fetlife.

Det var godt nok en spændende side at opdage tak 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ottoleisner

Bind have nosser med en kraftig hårelestik,og kild ham med dine negle på bunden af nosserne,og klem dem hårdt mens du sutter hams hoved,eller skriv kinky handjobs, på søgesiden så er der lækkerier til dig,på xvideos,:banan:se den med ham i stolen som kommer 5 gange:banan::banan:

Eller kæl ham til fuld rejsning,ved at kærtegn hans lår,og når han gerne vil have du rør hans lem,dasker du ham på de opbundne nosser,blidt Du kan også bruge et massage-apparat  på  undersiden af hovedet 

du vil nyde det og han vil tikke om mere,når det er gået nogle dage:ae:

god fornøjelse

Redigeret af fætter højbens fætter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gokke

Super frækt med en gang smæk, jeg elsker en god endefuld, fandt en del inspiration på dette site: [Reklame] man kan også skrive med andre der inde;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind