Jump to content
Velkommen til DinDebat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Jubii Debat

Tour de France igen, igen...

Afstemning  

5 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Jubii Debat

Tour de France 2017 - starter lørdag 1. juli 2017 
På lørdag ruller verdens største cykelløb over skærmen for 104. gang.

Men hvad synes du...?

• Elsker du bare Tour de France og ville det ikke rigtig være sommer for dig uden Tor de France?
  • Eller synes du det fylder for meget og ville du hellere undvære?

Deltag i afstemningen og fortæl hvad der fanger og facinerer dig eller hvad du afskyer og godt kunne undvære...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MortenJ

Jeg synes sporten er fed, specielt når de falder og slår sig eller danskerne vinder. Men jeg er ret træt af alt det der doping-snak. Jeg ville hellere at alt var tilladt og de kunne tage lige så mange stoffer de ville og så se hvad der skete :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Irma

Jeg går klart ind for en ren sport - det andet er usportsligt. Det er sommer for mig, når musikken fra Tour de France lyder, men jeg gider ikke se på det hele tiden. Synes det er hyggeligt når Jørgen Leth fortæller om de områder de kører igennem. Hos os kører det mest i baggrunden i stuen, når vi er hjemme i ferien - og bliver det for meget, så kan man jo altid bare skifte kanal, se noget på Netflix eller leje en film på Blockbuster eller slukke for TV'et.
;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...