Recommended Posts

Mikkel84

Overvejer at skifte min iPhone 5S ud med en Huawei p10 eller p10 lite, da jeg synes iPhone er dyre og hurtigt bliver langsomme. Min nuværende iPhone går ud hvis der er under 30 % batteri og jeg går udenfor og det er lidt koldt.

Har hørt at man for meget for pengene med en Huawei.

Er der nogle fordele/ulemper ved en Huawei i forhold til en iPhone?

Og hvad med Android kontra iOS som styresystem?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg er stor tilhænger af Android , nu har jeg aldrig haft en Huawei , men det er jo også Android , Apple er gode til at lave PC , ipad , ipod , men jeg har aldrig været tilhænger af iphone , hold du fast i Huawei 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FruHolm

Jeg har i 3 år haft Huawei, og har været fuld ud tilfreds. Har lige fået en Huawei Mate Pro 9, en rigtig fin telefon. Iphone er ikke noget i sammenligning. Huawei vinder jo også mere og mere terræn... Held og lykke med dit valg...                                                                                                                                     

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mikkel84

Tak for svarene. Og Android er nemt at lærer når jeg er vant til iOS?

Ja, Huawei var ikke så anerkendt da de kom frem, men de har virkelig fået udviklet tingene, og mange tests på nettet, siger at Huawei er meget god kvalitet for pengene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie

Min datter fik en Huawei for ca et år siden, og når jeg skal udskifte min gamle Samsung bliver det nok det - den kører både bedre og hurtigere end min (og hun har en krig af applikationer på sin - det har jeg ikke) og dertil kommer at den er langt bedre til at fange signal. Og alt sammen til en væsentlig billigere penge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fætter højbens fætter
On 22/6/2017 at 23:58, Mikkel84 skrev:

Overvejer at skifte min iPhone 5S ud med en Huawei p10 eller p10 lite, da jeg synes iPhone er dyre og hurtigt bliver langsomme. Min nuværende iPhone går ud hvis der er under 30 % batteri og jeg går udenfor og det er lidt koldt.

Har hørt at man for meget for pengene med en Huawei.

Er der nogle fordele/ulemper ved en Huawei i forhold til en iPhone?

Og hvad med Android kontra iOS som styresystem?

Iphones er for dyre og for dårlige,har altid  undret mig over hvorfor folk bruger utrolige summer på så dårligt et produkt,har engang haft en iphone og solgte den efter kort tid 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie
Skrevet (redigeret)

Efter min tvangstid som apple bruger professionelt har jeg forsvoret at det l*** kommer inden for min døre. Altså lige undtaget min højt elskede Ipod. Med hjul og det hele. Og en 4 uges batteri levetid. Men det er også for dårligt at det ikke længere holder til en måned efter 9 år. Og at det tager ca et døgn at lade lortet op fra flad mod 24 timer tidligere. Hmpf

Men det er et super produkt, så lige der må jeg give mig

Redigeret af Justie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Du kan overveje OnePlus LINK: https://oneplus.net/dk/3t 

Her får du ufatteligt meget for dine penge. 

Anmeldelse: http://www.mobilsiden.dk/anmeldelser/oneplus-3-en-forbloffende-god-smartphone-test,lid.36483/

Jeg har en OnePlus 3T og har været tidligere bruger igennem mange år, af iPhone. 

Der er langt flere tilpasningsmuligheder i Android OS, så du kan faktisk få det "næsten", som du vil have det - også så menuen liger iOS meget. Men det giver sig selv, at der så også er en del at sætte sig ind i, og ikke mindst at man har lysten til at pille mere ved opsætningerne. 

iPhone er bedre som plug and play mobil, men OnePlus har klart fordele, hvis man altså ikke er bange for en smule opsætning. Man kan jo også bare bruge den, uden at "pille", det fungerer faktisk også rigtigt fint. Jeg havde lidt tilvendingsudfordringer, men det var hurtigt noget jeg kom over. 

Fordele ved OnePlus

- Pris: ca. 3.000,00 (for 3T modellen) - ca. 4.000,00 for 5 modellen (den nyeste)
- Super hurtig
- Massere af RAM (6-8 GB) intet større på marked)
- Ultra hurtig fingerscanner (til oplåsning osv.)
- Dash opladning (hurtigste opladning på marked) 10 min. er ofte rigelig opladning - og man lader ikke længere natten over, man gør det nu lige inden man går ud af døren.

Ulemper ved OnePlus (3T modellen) 

- Den er lidt glat
- Glasset på kamera er ikke super robust
- Mute knap er lidt underlig, da man muter ved at klikke nedad (Kan være det bare er mig som mener det er mærkeligt)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
AlexFab85

Man får rigtig meget for pengene i en Huawei. Jeg ved at Huawei Honor er rigtig populær i udlandet, selvom P8-10 bliver markedsført i langt større grad herhjemme.

Det er altid en overgang fra iOS til Android. Den er større end man lige tror. Ikke fordi der nødvendigvis er noget ved Android som man ikke kan løse med en tilsvarende app - men fordi iOS-systemet, ubevist, er blevet så stor en vane i ens dagligdag. Så forbered dig på den overgang kan give nogle udfordringer.

Har også hørt godt om OnePlus. Måske den næst-nyeste kan fås lidt billigere efter den ny just er lanceret. 

Samsung S7-8 Edge er nogle virkeligt lækre telefoner og nok det som jeg selv tror, kvalitetsmæssigt, er de største direkte konkurrenter til iPhone, i sin helhed; design, kvalitet af materialer, skærm, specs og generel brugeroplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind