Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

skrunke

Spild af Tid

Recommended Posts

skrunke

Lige siden Commodore 64 olympic games (sammen med skolekammerater) og til Windows 7 med Fallout 4 og alt hvad der ligger der imellem, har jeg spildt mange tusinde timer på!

Kort sagt om spil: De udfordrer, du scorer point, og du kan dø.

Når det som menneske egentlig gælder om at uddanne sine kundskaber og at eksaminere sine prøver for at graduere i individualisme og liberalisme, så duer det jo ikke hverken at udfordre andre med computerspil eller eksaminere sin egen kunnen med deres kunstige computerspil! Det bliver bare til game over - død - spildt tid!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie

Har du da endnu ikke lært 3 på stribe - eller war games?

Og lad os flytte tråden over i "Rable rummet"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skrunke
For 3 minutter siden, Justie skrev:

Har du da endnu ikke lært 3 på stribe - eller war games?

Hvad hvis du havde indbygget evner, der faktisk pointgav dine udmærkelser, og når du var færdig, ja, så var det altså det, der var meningen! Er det så forfærdeligt at have den slags evner, at man hellere må spilde tiden, for ellers går man bare i en rigtig krig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie
For 1 minut siden, skrunke skrev:

Hvad hvis du havde indbygget evner, der faktisk pointgav dine udmærkelser, og når du var færdig, ja, så var det altså det, der var meningen! Er det så forfærdeligt at have den slags evner, at man hellere må spilde tiden, for ellers går man bare i en rigtig krig?

3 på stribe - og jeg vant - der flyttes til rable rummet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skrunke
Lige nu, Justie skrev:

3 på stribe - og jeg vant - der flyttes til rable rummet

Hvis du er træt, så har du ganske ret i, at det er ligegyldigt. Men når solen står op, og det hele lige pludseligt står klart, så har tilværelse og involvering mening!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites