Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

killingen18

En 10 årig med frygt for døden

Recommended Posts

Clivia

(Jeg går helt ind for masser af naturlig sorg og færrest muligt diagnoser - men når jeg ser en tiårig pige "være virkelig angst og ked af de tanker, hun har om døden", at hun (uden synlig årsag) går rundt og er bange for at miste sine forældre, hvilket så yderligere er blevet forstærket i indtil videre et halvt år af en hunds død, så kan det da godt være, at det er normalt, men det er vitterligt ikke hverken sundt eller rart (hvilket moderen også giver udtryk for) - hvis man har oplevet angst, ved man hvor lidt, og man ved hvor udmattende det er for systemet - og det er slet ikke nødvendigt. Det er et spørgsmål om at kende til grænserne - mellem aktivitet og overaktivitet (her af nervesystemet). Og ja, det er gerne forældre, der kender deres børn bedst:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
killingen18

Opdate. Min datter er selvfølgelig stadig trist over hunden. Men vi er kommet frem til der ligger mere i det end bare hunden. Der er mere der går hende på og det er vi ved at takle. Som sagt er hun en følsom og stille pige der tænker meget over tingende.  (lige som sin mor) Tak for alle jeres svar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
killingen18

Og en direkre diagnose tror jeg ikke på endnu. Har selv noget. Og har snakket med lægen om dette. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites