Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

AmalieBHoier

Hvilket børnemodel-bureau skal vi vælge???

Recommended Posts

AmalieBHoier

Hej allesammen hej-smiley.gif

Min søn på knap 10 år kunne rigtig godt tænke sig at prøve livet som model sad Derfor tænkte jeg "Hvorfor ikke?" og prøvede at sende billeder ud til forskellige børnemodel-bureauer.. 

Har så fået svar fra 2 af dem, og de vil begge rigtig gerne have ham tilknyttet hos dem, men nu står jeg så i den situation, at jeg simpelthen ikke ved hvilket bureau vi skal vælge (ja, luksusproblem- I know yes).. Må indrømme at jeg ikke lige havde regnet med, at han kunne bruges (selvom jeg selvfølgelig synes at han (og hans søskende!) er jordens smukkeste unger sad) Men de får jo siiiiiiindsygt mange ansøgninger hver eneste dag!! Så ja.. havde sgu ikke lige det det komme, at vi nu ligefrem skal vælge, hvem der skal have lov at repræsentere ham indecision

Nå, men til spørgsmålet.. De 2 bureauer, der gerne vil have ham tilknyttet er Børnemodel-bureauerne "Little people", og "Casablanca models"- er der nogle af jer, der kender til disse bureauer og kan hjælpe lidt i forhold til, hvor det vil være bedst at få ham repræsenteret?? Jeg er fuldstændig på bar bund og har ingen ide om, hvilket vi skal vælge!!!! crying

Vi skal til testfoto hos "Little People" på mandag, så håber lidt at være afklaret inden, og at I kan hjælpe mig lidt på vej sad 

Mvh. Amalie hej-smiley.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @fætter højbens fætter med flere...
Jeg har ryddet op i denne tråd, da den allerede afspores efter startindlæget. Spørgsmålet går på om der er nogen der kender til børnemodelbureauer, hvorefter debatten drejes overpå om det er synd for en dreng at være model og om hvor vidt der er naturligt eller ej.

Det er at afspore emnet og det sker desværre alt for ofte at der spørges i øst og svare i vest... Så til en anden god gang så byd ind og svar, når I har noget relevant på hjertet ift. det spørgsmål som trådstarter har fremsat... Og hvis ikke, så lad være med at byde ind. Med det sagt, så lad os få dette emne tilbage på sporet, ved at stille spørgsmålet igen.

On 23/5/2017 at 01:52, AmalieBHoier skrev:

Nå, men til spørgsmålet.. De 2 bureauer, der gerne vil have ham tilknyttet er Børnemodel-bureauerne "Little people", og "Casablanca models"- er der nogle af jer, der kender til disse bureauer og kan hjælpe lidt i forhold til, hvor det vil være bedst at få ham repræsenteret?? Jeg er fuldstændig på bar bund og har ingen ide om, hvilket vi skal vælge!!!! crying

Vi skal til testfoto hos "Little People" på mandag, så håber lidt at være afklaret inden, og at I kan hjælpe mig lidt på vej sad 

Mvh. Amalie hej-smiley.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites