Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

Batterier til kameraer

Recommended Posts

stig6499
1 time siden, snoozz skrev:

Det ligner da en meget lille fest. For 2 personer måske?

Anyway hvad siger folk egentligt at du tager billeder af dem? Eller leger du paparazzi og gemmer dig i en busk eller lign? 

jeg har sgu da et tamron 70-300 mm zoom objektiv , så jeg kan side på den ene side af parken og tage nær billeder af folk på den anden side af parken , jeg behøver da ikke gemme mig i en busk 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Nå okay. High tech paparazzi så gg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 17 minutter siden, snoozz skrev:

Nå okay. High tech paparazzi så gg. 

Tamron objektiver laves til Nikon/Canon , det er til os fattige mennesker der ikke har råd til Nikon/Canon objektiver , jeg er godt tilfreds med Tamron 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

det første billede er taget med Canon EOS 550D med det medfølgende 18-55 mm objektiv billede nr 2 er taget Canon EOS 80D med det medfølgende 18-55 mm objektiv , billederne er taget med 5 minutters mellemrum og uden blitz 

IMG_3123.JPG

IMG_3154.JPG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Fint. Jeg har tar bare billeder lige så flotte med en telefon Huawei p30 pro. Nu skulle linse seføli lige have været her gg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 38 minutter siden, snoozz skrev:

Fint. Jeg har tar bare billeder lige så flotte med en telefon Huawei p30 pro. Nu skulle linse seføli lige have været her gg

min galaxy note 9 tager udmærket billeder når man ikke zoomer kraftigt ind , da jeg to de billeder af Linse måtte jeg zoome kraftigt ind , det blev billederne ikke så gode , jeg håber digital zoom er blevet bedre siden da 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jøø.  jeg modsige dig heller ikke. 

Smukke solopgange. Er flotte eller solnedgange. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

jeg har købt 2 stk uv filtre til mine 2 stk Tamron 70-300mm  macro objektiver  147 kr med fragt  hvis  jeg er heldig kommer det med dao i morgen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...