Recommended Posts

sara77

Ok nogen der ed hvor man kan købe billig helt alindelig nokia telefon i centrum af Aarhus? 200-300kr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie
For 4 minutter siden, sara77 skrev:

Ok nogen der ed hvor man kan købe billig helt alindelig nokia telefon i centrum af Aarhus? 200-300kr

Hvis det ikke er livet om at det partout skal være en nokia model, så har alle de store supermarkeder som regel billege telefoner på lageret. Altså Kvivickly, Føtex osv. Ind i mellem også Netto

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sara77

Tak for svaret. Jeg plejer at købe mine billige telefoner i Føtex, der hvor jeg bor . Her i aarhus er der kun Føtex FOod. Har prøvet et par Netto butikker uden held. Håbede på en lokal kendig måske havde svaret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie

Der er nu et par stykker at vælge i mellem

https://www.foetex.dk/kundeservice/find-din-foetex#/search/Aarhus%2C Aarhus%2C Midtjylland%2C Danmark

Men ellers så prøv Bilka, Kvickly, Sallings hvis de stadig findes. Der er sikkert også en computer city eller et andet handels hus med electronok.

Jeg ved godt at det er Århus, men da jeg sidst kørte forbi, havde de da fået lagt strøm ind i området :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR
For 48 minutter siden, Justie skrev:

Jeg ved godt at det er Århus, men da jeg sidst kørte forbi, havde de da fået lagt strøm ind i området :D

strømmen kan hun ikke bruge til noget...hun har ingen lader :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie
Skrevet (redigeret)
For 4 timer siden, DDR skrev:

strømmen kan hun ikke bruge til noget...hun har ingen lader :lol:

nope, men nu er det jo så en telefon der ledes efter nu - det er måske langt lettere?

Et stik er jo ikke bare et stik - det ved vi kvinder jo alt om :devil:

Redigeret af Justie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind