bb

Online shopping - hvad er vigtigt?

Recommended Posts

snoozz
Skrevet (redigeret)

Jeg køber 90 % af alting online (Lige fra dagligvarer til TV/computere osv).

Med dagligvarer er friskheden/køling eller ej? vigtigst. Gider ikke lunken mælk og overmodne bananer. Fordi mælken har ligget i en bil uden køl hele dagen. Eller de først kommer med ens ting kl 21.

Med TV/computere og lign er det prisen, og hvilket fragtfirma der benyttes. Nogle pakker ligner sgu at de har spillet fodbold med dem eller sat en palle papir ovenpå når man får dem.

Redigeret af snoozz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
the_kman
On 5/12/2018 at 15:28, MaleneIsakson skrev:

Black Friday er overstået og synes alt var positivt.

Købte bla. ved Intersport, NEYE, samt lidt plast-folie ved emballagegrossisten.

Uden problemer - Dansk E-handel er ved at have ret høje standarder.

Sjovt nok var næsten en trejdedel af alle Black Friday priser snyd. Dvs. at de var blevet forhøjet før dagen med vilje eller ikke var bedre end en tidligere rabat. Flere og flere bliver trætte at Black Friday, og måske Singles Day tager en del af forbrugerne over til sig. I 2018 var 13% af alle webshops med på Singles Day :) Jeg curater selv en hjemmeside  der skriver om dagen og prøver at samle Singles Day tilbud.

Redigeret af ThomasSneum
Reklame fjernet (link)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg undgår helt bevidst dage som "Black friday" "singles monday" eller de mere traditionelle "Sommerudsalg" eller Januar udsalg" og "køtilbud" og lign.

Det eneste man kan være sikker på er at drukne i andre mennesker der er liderlige efter at spare - ja måske ingenting.

Kun hvis det er på webshop benytter jeg den slags tilbud. Fx har jeg lige fået 3 nye Tshirts til blot 5 kr pr stk. Til den pris kan det næsten ikke betale sig at vaske dem man allerede har jo ;)

Desuden slipper jeg for at selv bære mine ting op af mine trapper, hvilket er en stor fordel hvis man har købt tunge ting, som et nyt køleskab eller bare 3 kasser øl ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
the_kman
For 5 minutter siden, snoozz skrev:

Jeg undgår helt bevidst dage som "Black friday" "singles monday" eller de mere traditionelle "Sommerudsalg" eller Januar udsalg" og "køtilbud" og lign.

Det eneste man kan være sikker på er at drukne i andre mennesker der er liderlige efter at spare - ja måske ingenting.

Kun hvis det er på webshop benytter jeg den slags tilbud. Fx har jeg lige fået 3 nye Tshirts til blot 5 kr pr stk. Til den pris kan det næsten ikke betale sig at vaske dem man allerede har jo ;)

Desuden slipper jeg for at selv bære mine ting op af mine trapper, hvilket er en stor fordel hvis man har købt tunge ting, som et nyt køleskab eller bare 3 kasser øl ;)

Det er også mest hjemmesider der tilbud på singlesday :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
the_kman
For 16 minutter siden, the_kman skrev:

Sjovt nok var næsten en trejdedel af alle Black Friday priser snyd. Dvs. at de var blevet forhøjet før dagen med vilje eller ikke var bedre end en tidligere rabat. Flere og flere bliver trætte at Black Friday, og måske Singles Day tager en del af forbrugerne over til sig. I 2018 var 13% af alle webshops med på Singles Day :) Jeg curater selv en hjemmeside  der skriver om dagen og prøver at samle Singles Day tilbud.

Hmmm... Jeg må åbenbart ikke post links til en relevant side som jeg selv ejer :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind