bb

Online shopping - hvad er vigtigt?

Recommended Posts

bb

Hej skønherlige mennesker :)

Jeg er studerende og er ved, at skrive en opgave om e-handel, derfor vil jeg gerne høre hvad i syntes er vigtigt når i shopper online?  

Det kunne eksempelvis være, levering, prisgaranti, fragt priser, returnering, kundeservice, hvor let kundeservice er at få fat på (telefontider, e-mail, live-chat), hvor stort udvalg, om siden er mobilvenlig/har en app, omdømme, anbefalinger/anmeldeser, om siden er e-mærket, om det er en dansk side, hvor nem siden er at navigere på, men skrev gerne hvis der også er andre ting! 

Det ville være rigtig dejligt hvis i ville dele jeres tanker om hvad der er vigtigt, hvis i har konkrete eksempler på positive eller negative opleveler i forbindelse med online shopping ville det også være super fantastisk! eventuelt også situationer hvor i valgte ikke, at bruge en specifik side og istedet gik til en ligende forhandler.. 

På forhånd tusinde tak, og god weekend!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
EmmaL95

Jeg synes at du får det meste med. :) Jeg plejer gerne at kigge om netbutikken er e-mærket, da det giver en garanti for at det er en butik man kan stole på. På det seneste er jeg også begyndt at søge efter rabatkoder og tilbud, så man kan få mere ud af sine penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mmmpop

God og hurtig kundeservice, fri fragt og bytte, hurtig levering

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg kan fortælle jer hvornår det gik galt , det var da hulemanden kom hjem til hulekvinden med en pels , jeg kan lige se det for mig hendes øjne må have lyst op PELS det var dengang kvinders shopping gen blev til 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Hurtig levering (sen afsendelse) , hurtige svar på emails (ikke 3-4 dage), god service og hjælp når man skriver og ikke næsvise svar.  Priser er da klart vigtige men hjælper intet hvis de ikke er lagerklar indenfor 2-3 dage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
StineC83

Jeg synes der er mange elementer som spiller ind i en god oplevelse med online shopping. En af de helt væsentlige ting jeg værdsætter, er at jeg nemt kan navigere rundt på siden. Derudover er søgefunktioner rigtig vigtige for mig. De kommer selvfølgelig i mange forskellige typer. Men en søgemaskine som giver forslag til produkter, som eksempelvis den her på https://filur.dk/ er super smart og gør det en del nemmere at finde det man skal! :-)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mnj1991
Skrevet (redigeret)

Jeg synes det er utrolig vigtigt at man nemt og overskueligt får et overblik over hvilken retur ret man har som kunde. Jeg har en tendens til tro at hvis ikke det er tydeligt, så er det fordi de ikke vil have det frem ?

Dbh

Martin N. Jensen
Webdesign og udvikler 

Redigeret af DenBruneMunk
Ingen reklamer i 1. indlæg, det er vist åbenlyst reklame

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mariebeck

Jeg synes at det vigtigste ved online shopping er at man kan føle sig tryg ved at købe et produkt uden at have det i sine hænder først. 
Jeg går også meget op i at de har e-mærket og en god score på trustpilot. 

Derudover er kundeservice, fragt og hjemmesidens udseende også vigtigt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Britta Y

For mig er det om virksomheden ser "ægte ud" jeg var ved at blive snydt en gang og det vil jeg ikke skal ske igen. Så det skal se rigtigt ud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MaleneIsakson
Skrevet (redigeret)

Black Friday er overstået og synes alt var positivt.

Købte bla. ved Intersport, NEYE, samt lidt plast-folie ved emballagegrossisten.

Uden problemer - Dansk E-handel er ved at have ret høje standarder.

Redigeret af DenBruneMunk
Ret din profil, ingen reklame tilladt i den. og du kunne vel skrive sider uden direkte ref. link.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind