bb

Online shopping - hvad er vigtigt?

Recommended Posts

bb

Hej skønherlige mennesker :)

Jeg er studerende og er ved, at skrive en opgave om e-handel, derfor vil jeg gerne høre hvad i syntes er vigtigt når i shopper online?  

Det kunne eksempelvis være, levering, prisgaranti, fragt priser, returnering, kundeservice, hvor let kundeservice er at få fat på (telefontider, e-mail, live-chat), hvor stort udvalg, om siden er mobilvenlig/har en app, omdømme, anbefalinger/anmeldeser, om siden er e-mærket, om det er en dansk side, hvor nem siden er at navigere på, men skrev gerne hvis der også er andre ting! 

Det ville være rigtig dejligt hvis i ville dele jeres tanker om hvad der er vigtigt, hvis i har konkrete eksempler på positive eller negative opleveler i forbindelse med online shopping ville det også være super fantastisk! eventuelt også situationer hvor i valgte ikke, at bruge en specifik side og istedet gik til en ligende forhandler.. 

På forhånd tusinde tak, og god weekend!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
EmmaL95

Jeg synes at du får det meste med. :) Jeg plejer gerne at kigge om netbutikken er e-mærket, da det giver en garanti for at det er en butik man kan stole på. På det seneste er jeg også begyndt at søge efter rabatkoder og tilbud, så man kan få mere ud af sine penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mmmpop

God og hurtig kundeservice, fri fragt og bytte, hurtig levering

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg kan fortælle jer hvornår det gik galt , det var da hulemanden kom hjem til hulekvinden med en pels , jeg kan lige se det for mig hendes øjne må have lyst op PELS det var dengang kvinders shopping gen blev til 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk