dewey

H. C. Ørsted Gymnasiet har forbudt alle former for religiøse ritualer.

Recommended Posts

Cody
For 34 minutter siden, dewey skrev:

Nu er det jo ikke sådan, at alle af dig omtalte 500.000 muslimer ikke er integreret i Danmark, for det første lever der, hvis jeg husker rigtigt, kun ca. 300.000 muslimer hos os, hvoraf vi ingen problemer har med størstedelen af dem.

Jeg tror at det er mange år siden vi passerede 300.000, men det er næsten umuligt at finde det rigtige tal da det ikke er politisk korrekt at føre statistik over religioner...

Vi har heldigvis ikke problemer med dem alle, men de få fylder ekstremt meget....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cody
For 2 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Det positive er også at JV og Scientology ikke har nogen religiøse ritualer i skoletiden, så ingen grund til at blande dem ind i debatten når emnet er ritualer i skolen.

Helt enig og jeg har heller ikke blandet tingene sammen...:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lth
For 6 minutter siden, Cody skrev:

Jeg tror at det er mange år siden vi passerede 300.000, men det er næsten umuligt at finde det rigtige tal da det ikke er politisk korrekt at føre statistik over religioner...

Vi har heldigvis ikke problemer med dem alle, men de få fylder ekstremt meget....

Der er mere end 300.000 muslimer i Danmark.

Det kan være dem der er dem der er registreret. Hvad så med dem der få afvist deres asylansøgning, dem mener politiet ikke de har ressourcer til at finde, og sørger for at de forlader landet.

Og da slet ikke hvis politiet ikke direkte får skåret ud i pap, at de afviste asylansøgere, er politiets opgave, at de ikke forsvinder.

prøv med 500.000, det er så inklusiv dem der benytter de åbne grænser, og cirkulerer rundt og lever af kriminalitet, eller sort arbejde på pizzeriaerne og grønthandlere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 9 minutter siden, Cody skrev:

Helt enig og jeg har heller ikke blandet tingene sammen...:)

Nej, der hedder man noget med Thomas som først bragte dem ind i denne tråd.

De er dog en del af emnet men ikke en del af problemet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cody
For 3 minutter siden, lth skrev:

Der er mere end 300.000 muslimer i Danmark.

Det kan være dem der er dem der er registreret. Hvad så med dem der få afvist deres asylansøgning, dem mener politiet ikke de har ressourcer til at finde, og sørger for at de forlader landet.

Og da slet ikke hvis politiet ikke direkte får skåret ud i pap, at de afviste asylansøgere, er politiets opgave, at de ikke forsvinder.

prøv med 500.000, det er så inklusiv dem der benytter de åbne grænser, og cirkulerer rundt og lever af kriminalitet, eller sort arbejde på pizzeriaerne og grønthandlere. 

Præcis og jeg regner også med at 500.000 er mere rigtigt..:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
For 2 timer siden, ThomasSneum skrev:

"Forlanger"

De er vel en del af den gruppe elever, som "ønsker" et stillerum. 

De blander sig ikke 'religiøst'. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
oss
For 1 time siden, Cody skrev:

Præcis og jeg regner også med at 500.000 er mere rigtigt..:)

Ifølge tal fra Danmarks Statistik boede der per 1. januar i år i alt 404.257 indvandrere og efterkommere fra ikke-vestlige lande i Danmark, og de udgjorde på det tidspunkt 7,2 procent af den samlede befolkning på 5.627.235 indbyggere.

Og halvdelen opholder sig i hovedstatområdet.

og de er nok ikke alle muslimer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 2 timer siden, Cody skrev:

Enig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cody
For 55 minutter siden, oss skrev:

Ifølge tal fra Danmarks Statistik boede der per 1. januar i år i alt 404.257 indvandrere og efterkommere fra ikke-vestlige lande i Danmark, og de udgjorde på det tidspunkt 7,2 procent af den samlede befolkning på 5.627.235 indbyggere.

Og halvdelen opholder sig i hovedstatområdet.

og de er nok ikke alle muslimer.

Du skal nok regne med et kæmpestort mørketal da muslimer overalt i EU efter få år pludselig bliver til franskmænd, tyskere, hollændere, grækere, italienere, spaniere m.m og når de bosætter sig i dk er de ikke mere efterkommere fra ikke-vestlige lande.

Derfor tror jeg at den halve million er mere rigtig....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
oss

Nu er tro jo en smagssag, så det overlader jeg til muslimerne, for den der store tilstrømning fra EU lande ser jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind