Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

dewey

H. C. Ørsted Gymnasiet har forbudt alle former for religiøse ritualer.

Recommended Posts

Cody
For 21 timer siden, ThomasSneum skrev:

Har du seriøst aldrig hørt om problemer inden for Jehova osv.?: gruble: 

Hvis du mener problemer a'la dem her, så nej det har jeg ikke.

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2015-01-23-kristne-asylansoegere-trues-og-chikaneres-paa-asylcenter

JV er vel i størrelsorden at betragte som uroligheder inden for hjemmets 4 vægge ifht. 500.000 kulturelt uintegrerede muslimer der aldrig burde have været her...:gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cody
For 15 timer siden, Zoxa skrev:

Hvad med "frafaldne" fra science tology (staveplade mangles), de stalkes, trues og overvåges i døgndrift - både herhjemme og i udlandet. Er du "frafalden" fra fks Jehovas vidner, Indre Mission eller fks Faderhuset bliver du ikke blot udstødt, men risikerer også trusler.

At HuT har nok medlemmer til et terrorisere Nørrebro (og det ved jeg du har ret i) siger meget om omfanget, men de er bestemt ikke enestående hvad angår religiøst gruppepres og mobning

Det må være fordi det fylder så lidt at jeg ikke har bemærket det. Mht. Scientologie troede jeg det var et især amerikansk fænomen...

Min modstand mod bederum baseres alene på at begrænse dyrkelsen af hvad jeg mener værende verdens mest rædselsfulde religion der findes...:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 25 minutter siden, Cody skrev:

Min modstand mod bederum baseres alene på at begrænse dyrkelsen af hvad jeg mener værende verdens mest rædselsfulde religion der findes...:(

Det positive er også at JV og Scientology ikke har nogen religiøse ritualer i skoletiden, så ingen grund til at blande dem ind i debatten når emnet er ritualer i skolen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 13 timer siden, Zorglup skrev:

De forlanger hverken stille eller bederum. Og de udgør i DK ca 15000. Altså ca 5% af antallet af muslimer i DK.
https://da.wikipedia.org/wiki/Jehovas_Vidner

"Forlanger"

De er vel en del af den gruppe elever, som "ønsker" et stillerum. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
1 time siden, Cody skrev:

Hvis du mener problemer a'la dem her, så nej det har jeg ikke.

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2015-01-23-kristne-asylansoegere-trues-og-chikaneres-paa-asylcenter

JV er vel i størrelsorden at betragte som uroligheder inden for hjemmets 4 vægge ifht. 500.000 kulturelt uintegrerede muslimer der aldrig burde have været her...:gruble:

??

Hvorfor blander du den historie ind i sagen? 
Og hvor trække rdu dine tal fra? :gruble: 

Er det kun uintegrerede "muslimer" som du ikke ønsker i landet, eller gælder det alle som ikke er integreret? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 53 minutter siden, Cody skrev:

Det må være fordi det fylder så lidt at jeg ikke har bemærket det. Mht. Scientologie troede jeg det var et især amerikansk fænomen...

Så skide være med alle de øvrige som faktisk dyrker denne religion, helt alm. fredelige mennesker, som ikke er mere problemgivende end kristne, eller alle andre. 

Jeg forstår ikke den der med bare at være imod, kun fo rat være imod. Når nu du ved at langt størstedelen ikke laver nogen problemer, hvorfor så gøre livet surt for dem alle? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
oss
For 25 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Så skide være med alle de øvrige som faktisk dyrker denne religion, helt alm. fredelige mennesker, som ikke er mere problemgivende end kristne, eller alle andre. 

Jeg forstår ikke den der med bare at være imod, kun fo rat være imod. Når nu du ved at langt størstedelen ikke laver nogen problemer, hvorfor så gøre livet surt for dem alle? 

Nu er problemet nok, at være vilje blind og døv, for ser du nyheder og læser aviser er det ikke lige de kristne der tiltrækker sig overskrifterne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 2 timer siden, Cody skrev:

Nu er det jo ikke sådan, at alle af dig omtalte 500.000 muslimer ikke er integreret i Danmark, for det første lever der, hvis jeg husker rigtigt, kun ca. 300.000 muslimer hos os, hvoraf vi ingen problemer har med størstedelen af dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cody
For 1 time siden, ThomasSneum skrev:

??

Hvorfor blander du den historie ind i sagen? 
Og hvor trække rdu dine tal fra? :gruble: 

Er det kun uintegrerede "muslimer" som du ikke ønsker i landet, eller gælder det alle som ikke er integreret? 

Jeg vidste ikke at der var andre end muslimer der er uintegrerede ? :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites