ottoleisner

Hvad kan tænde dig helt af,mega irreterende

Recommended Posts

Zoxa
Skrevet (redigeret)
For 22 minutter siden, Leonidas skrev:

Folk der skærer tænder hele natten, så man ikke får et eneste minuts søvn.

pjat - det er først slemt når ved kommende skærer tænder og snorker som en grensav, motervej og en fløjte kedel på en og samme tid.

Jeg glemte at der simultant også skal mumles i søvne og kastes rundt med arme og ben

Redigeret af Zoxa

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 5 timer siden, Leonidas skrev:

Vis dette til vedkommende:

" Behandling af tænderskæren (zoneterapi eller bideskinne)
At kunne behandle trigeminusnerven er måske lige så effektivt som brugen af en bideskinne - og en hel del mere charmerende!
Trigeminusnerven er et effektivt punkt ved behandling af kæbespændinger, som efterhånden er ved at være en folkesygdom. Vedvarende kæbespændinger kan ydermere være en af årsagerne til trigenimusneuralgi, som behandles mere effektivt ved at inddrage zonen for trigeminusnerven.
"

http://www.touchpoint.dk/news.asp?ID=18533

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kisser D

Flamingo, der bliver skåret i uha.

Folk der siger "rolig nu" når de gæster mig og jeg spørger om de vil have kaffe øl eller vin. jeg syntes at det virker nedladende, som" så så lille ven," Og jeg siger det altid til dem at det er uopdragent, 

Gæster der hænger deres trøjer, jakker over spise stue stolene, når jeg nu lige har gjort rent, det ser sjusket ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

At jeg ikke kan få fat i en rense og lade station til min Braun 799cc-7 barber maskine , den vil godt føre rensevæsken op i rense stationen og rense min barbermaskine , men den vil ikke føre rensevæsken tilbage til rensevæskebeholderen , nu har jeg prøvet at  vaske min rensestation , så næste gang jeg skal have renset min barbermaskine håber jeg at den vil føre rense væsken tilbage til rensevæskebeholderen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
Skrevet (redigeret)
On 6. marts 2017 at 04:54, stig6499 skrev:

At jeg ikke kan få fat i en rense og lade station til min Braun 799cc-7 barber maskine , den vil godt føre rensevæsken op i rense stationen og rense min barbermaskine , men den vil ikke føre rensevæsken tilbage til rensevæskebeholderen , nu har jeg prøvet at  vaske min rensestation , så næste gang jeg skal have renset min barbermaskine håber jeg at den vil føre rense væsken tilbage til rensevæskebeholderen 

Så var det tid til at rense min barbermaskine , For pokker det hjalp sgu at vaske min rense og lade station nu vil den godt føre rensevæsken tilbage til rensevæskebeholderen yes ,  så skal jeg bare huske at vaske min rense og lade station en gang i mellem 

Redigeret af stig6499

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Midlander

Folk der smasker - jeg kan simpelthen ikke udstå det og får lyst til at give dem en syngende lussing (selvom jeg godt ved at folk ikke gør det med vilje og derfor bider jeg det i mig, men ARGH det tænder mig af indeni!)

Folk der bliver pisse sure når man giver KONSTRUKTIV kritik og de selv BAD om det - jeg siger det for at hjælpe dig med at kunne gøre det BEDRE og det pisser du så på, når det var dig selv der rakte ud efter den hjælp! NEJ det giver mig grå hår i hovedet!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy
On 3/3/2017 at 18:23, Leonidas skrev:

Jeg skal prøve at dæmpe mig, hvis jeg ligefrem forstyrrer dig ... :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Når Trine Bramsen åbner munden. Kors, hvor er hun dog dum at høre på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bruger128

miljøforkæmpere, de er mega irreterende...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rustfri

Knoldselleri.... klamme ulækre ubrugelige ting.

De gule badesvampe der fandtes i svømmehallerne. krasbørstige væmmeligheder. Føj 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind