Millaaaah

Lægesekretærelever 2017

Recommended Posts

Heidi nielsen
For 39 minutter siden, Heidi nielsen skrev:

Nej, jeg har ikke hørt noget endnu. 

De sagde selvf osse sidst i april, så jeg gir dem ugen ud. :-) 

men er da enormt spændt på om jeg blir indkaldt, når nu jeg fik afslag fra Slagelse hvor jeg osse var til samtale 

For 29 minutter siden, Bøllebanan skrev:

Åh, så må jeg nok desværre sige at de har samtaler disse dage, så de burde have indkaldt dem de skal bruge. Men der er mange der ringer afbud, efter de har talt med handelsskolen og fundet ud af de ikke kan komme ind alligevel. Så måske du kan være heldig at de så indkalder nogle flere til samtale, nu hvor mange af dem melder fra. 

Det kan jeg selvf håbe på. Mærkeligt de så siger sidst i april. Det blev sagt ved skriveprøven. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bøllebanan
For 17 minutter siden, Heidi nielsen skrev:

Det kan jeg selvf håbe på. Mærkeligt de så siger sidst i april. Det blev sagt ved skriveprøven. 

Hvad var det præcis de sagde? At I ville få besked om hvem der kom til samtale sidst i april eller? For de venter med at sende afbud til sidst tror jeg. (:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Heidi nielsen
For 28 minutter siden, Bøllebanan skrev:

Hvad var det præcis de sagde? At I ville få besked om hvem der kom til samtale sidst i april eller? For de venter med at sende afbud til sidst tror jeg. (:

De ville sende besked ud om samtaler sidst april, for de kunne ikke nå det før pga påsken. 

Så jeg har tænkt det sådan, at samtalerne så ville være start maj. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bøllebanan
For 8 minutter siden, Heidi nielsen skrev:

De ville sende besked ud om samtaler sidst april, for de kunne ikke nå det før pga påsken. 

Så jeg har tænkt det sådan, at samtalerne så ville være start maj. 

Nåå på den måde. Det er samtaler torsdag i sidste uge samt mandag, tirsdag og onsdag i denne uge. (:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Millaaaah
For 2 timer siden, Bøllebanan skrev:

Nej det hør de ikke. Det lader de skolen om. Da jeg blev ansat på Holbæk sidste år, gik der kun en time fra jeg havde fået opringningen om jeg var ansat til de ringede fra handelsskolen og sagde der manglede noget. Jeg troede det hele var tabt, indtil hun fandt ud af, at fordi jeg var på gammel ordning, så skulle de ikke bruge det de troede manglede. 

Vores uddannelsesvejleder på Holbæk sagde i sidste uge, at alle de gode ansøgere de skal have til samtale på Holbæk ryger på stribe fordi de ikke kan opfylde kravene alligevel. Så det er ret surt!

Jeg har snakket med uddannelseslederen på Roskilde Handelsskole nu, og han sagde at jeg var fint kvalificeret, gudskelov. Men det lød da som om at nogle "benspændinger" var blevet afskaffet igen, så flere fra gamle HG ordning var kvalificeret igen. Så det lyder da vildt, hvis der er så mange der ikke er kvalificeret alligevel 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bøllebanan
For 15 minutter siden, Millaaaah skrev:

Jeg har snakket med uddannelseslederen på Roskilde Handelsskole nu, og han sagde at jeg var fint kvalificeret, gudskelov. Men det lød da som om at nogle "benspændinger" var blevet afskaffet igen, så flere fra gamle HG ordning var kvalificeret igen. Så det lyder da vildt, hvis der er så mange der ikke er kvalificeret alligevel 

Ja heldigvis er vi gamle fra HG stadig gyldige. Der står på vores bevis at det giver adgang til lægesekretæruddannelsen, så derfor kan/må de ikke nægte os adgang på den grund. (:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Newsen
For 5 timer siden, Sanbad skrev:

Til infomøde i RH sagde de at man selv var ansvarlig for at kontrollere om man var kvalificeret. Jeg har kontaktet en vejleder ved den lokale handelsskole for at høre om jeg er kvalificeret.

Vi snakkede jo om det efter infomødet, men vi er stadig enige om at en studentereksamen (stx) kombineret med en 10 ugers EUS kontor er adgangsgivende ik? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Millaaaah

Hvordan går det med jer alle? Noget nyt? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sanbad
For 2 timer siden, Millaaaah skrev:

Hvordan går det med jer alle? Noget nyt? :) 

Jeg havde min samtale til RH i dag :banan: De har sidste samtale mandag så mit bud vil være 16.-17. maj får vi besked :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Heidi nielsen

Jamen, hvordan går det? Det er sku lidt op ad bakke. Afslag fra Holbæk

RH ??? Står det for Roskilde eller Riget? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind