Millaaaah

Lægesekretærelever 2017

Recommended Posts

Anna-Sofie
For 6 minutter siden, Millaaaah skrev:

Hvordan gik det? :) 

Hej du!

Jeg har været til samtale i dag og synes egentlig ikke det gik super godt, men der gik 50 minutter, så ringede Rikke og tilbød mig en stilling :-D

Så jeg er super glad! Hvordan er det gået dig???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Millaaaah

Hold da op hvor fedt, tillykke :D 

Hvorfor syntes du ikke at det gik så godt?

jeg var jo til samtale i går, og det gik okay, men jeg var stadig meget nervøs og koksede lidt i ordene (det er 3. år i træk jeg har søgt, og er nået til samtale - men til de to andre samtaler har jeg kludret en del i ordene, og fik kun sagt en brøkdel af det jeg ville).

Men Susanne ringede til mig for en times tid siden og tilbød mig en plads :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Newsen

Eeeeeeeeej tillykke begge to, hvor er det fantastisk for jer :D

Åh hvor er I heldige at I allerede har afklaring! Jeg synes ventetiden til Region H er laaaang :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Millaaaah

For 26 minutter siden, Newsen skrev:

Eeeeeeeeej tillykke begge to, hvor er det fantastisk for jer :D

Åh hvor er I heldige at I allerede har afklaring! Jeg synes ventetiden til Region H er laaaang :huh:

Tusind tak :D

Ja, ventetiden er ulidelig, jeg krydser fingre for dig. 

Hvornår skal du til samtale?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Newsen
For 12 minutter siden, Millaaaah skrev:

Tusind tak :D

Ja, ventetiden er ulidelig, jeg krydser fingre for dig. 

Hvornår skal du til samtale?

Tak for krydsede fingre, jeg hååååååber virkelig på en plads :)

Der er infomøde den 6 april og først dér får vi datoen for samtalen. Så vente, vente, vente :D

Må jeg spørge hvad de spurgte ind til i jeres samtaler?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anna-Sofie
For 55 minutter siden, Millaaaah skrev:

Hold da op hvor fedt, tillykke :D 

Hvorfor syntes du ikke at det gik så godt?

jeg var jo til samtale i går, og det gik okay, men jeg var stadig meget nervøs og koksede lidt i ordene (det er 3. år i træk jeg har søgt, og er nået til samtale - men til de to andre samtaler har jeg kludret en del i ordene, og fik kun sagt en brøkdel af det jeg ville).

Men Susanne ringede til mig for en times tid siden og tilbød mig en plads :D 

Ej hvor er det vildt, at vi begge er tilbudt stillinger! Kæmpe tillykke til dig :-) 

Jeg havde fin nok kemi med dem alle og vi fik da også grinet og snakket, men jeg var bare så nervøs at jeg slet ikke fik svaret de ting jeg havde planlagt og generelt ikke svaret fyldestgørende, følte jeg selv.. Men hun sagde at de slet ikke havde været i tvivl efter bare 2 minutter, så det var jeg selvfølgelig glad for :-)

Fedt fedt fedt fedt fedt!!! Har du stillet nogle spørgsmål de gange de har spurgt? Jeg fik ikke spurgt om noget, var lidt for nervøs, ha ha :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anna-Sofie
For 4 minutter siden, Newsen skrev:

Tak for krydsede fingre, jeg hååååååber virkelig på en plads :)

Der er infomøde den 6 april og først dér får vi datoen for samtalen. Så vente, vente, vente :D

Må jeg spørge hvad de spurgte ind til i jeres samtaler?

Tusind tak :-D

Der er også krydsede fingre til dig her fra Fyn :-) 

Jeg blev spurgt hvorfor jeg gerne ville være lægesekretær og hvorfor de skulle vælge mig frem for de andre ansøgere. De spurgte også ind til min fritid og hvordan jeg ville få transporten til at fungere :-) Resten af tiden flød samtalen bare :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Millaaaah
For 4 timer siden, Anna-Sofie skrev:

Ej hvor er det vildt, at vi begge er tilbudt stillinger! Kæmpe tillykke til dig :-) 

Jeg havde fin nok kemi med dem alle og vi fik da også grinet og snakket, men jeg var bare så nervøs at jeg slet ikke fik svaret de ting jeg havde planlagt og generelt ikke svaret fyldestgørende, følte jeg selv.. Men hun sagde at de slet ikke havde været i tvivl efter bare 2 minutter, så det var jeg selvfølgelig glad for :-)

Fedt fedt fedt fedt fedt!!! Har du stillet nogle spørgsmål de gange de har spurgt? Jeg fik ikke spurgt om noget, var lidt for nervøs, ha ha :-D

Din samtale lyder faktisk rigtig meget som min :D 

jeg var også blank for spørgsmål, men da de spurgte anden gang, gik jeg lidt i panik, for så forventede de jo nok at man havde spørgsmål til dem, så jeg fik bare slynget ud: "hvornår skal jeg starte?" :D 

Men så grinede de bare, og så gik der bare lidt sjov i samtalen. Men jeg var meget bange for at jeg ikke havde fået svaret godt nok på tingene, for jeg kunne godt mærke at jeg stadig var meget nervøs, selvom det var 3. gang jeg snakkede med dem. 

Men så fantastisk at det endelig lykkedes :D 

Er du så på den nye eller gamle ordning mht skole?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anna-Sofie
For 3 timer siden, Millaaaah skrev:

Din samtale lyder faktisk rigtig meget som min :D 

jeg var også blank for spørgsmål, men da de spurgte anden gang, gik jeg lidt i panik, for så forventede de jo nok at man havde spørgsmål til dem, så jeg fik bare slynget ud: "hvornår skal jeg starte?" :D 

Men så grinede de bare, og så gik der bare lidt sjov i samtalen. Men jeg var meget bange for at jeg ikke havde fået svaret godt nok på tingene, for jeg kunne godt mærke at jeg stadig var meget nervøs, selvom det var 3. gang jeg snakkede med dem. 

Men så fantastisk at det endelig lykkedes :D 

Er du så på den nye eller gamle ordning mht skole?

Er da ked af vores samtaler var så ens, for så har du nok følt dig temmelig usikker efterfølgende :-) - det gjorde jeg i hvert fald :-) Men dejligt at vide, at de går mere op i kemi end hvor mange spørgsmål man har forberedt. Mit svar til om jeg havde spørgsmål var noget i stil med: 

"Øhhhh.... det skulle jeg måske lige have forberedt..."

:-D

Jeg er på den gamle ordning mht. skole! Hvad med dig? Hvad er forskellen? Det er faktisk sidste år, jeg kunne komme ind med den baggrund jeg har uddannelsesmæssigt, så er rimelig lykkelig for det lykkedes i første hug. Kan ikke forestille mig for lettet og glad du må være over endelig at være med! Så sejt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Millaaaah
For 28 minutter siden, Anna-Sofie skrev:

Er da ked af vores samtaler var så ens, for så har du nok følt dig temmelig usikker efterfølgende :-) - det gjorde jeg i hvert fald :-) Men dejligt at vide, at de går mere op i kemi end hvor mange spørgsmål man har forberedt. Mit svar til om jeg havde spørgsmål var noget i stil med: 

"Øhhhh.... det skulle jeg måske lige have forberedt..."

:-D

Jeg er på den gamle ordning mht. skole! Hvad med dig? Hvad er forskellen? Det er faktisk sidste år, jeg kunne komme ind med den baggrund jeg har uddannelsesmæssigt, så er rimelig lykkelig for det lykkedes i første hug. Kan ikke forestille mig for lettet og glad du må være over endelig at være med! Så sejt!

Ja, jeg havde en lidt flad følelse efterhånden - mest fordi at jeg var skuffet over mig selv, men jeg havde heldigvis en kontorelevplads at falde tilbage på, hvis jeg heller ikke kom ind denne gang, så jeg tog det lidt lettere end de 2 andre gange. 

Hehe ja, man kan hurtigt gå lidt i panik, når man samtidig er mega nervøs. 

Jeg er også på den gamle ordning :) hvilken baggrund har du da, siden det var sidste år du kunne søge?

Ja, jeg er mega lettet. Og gik nok lidt i choktilstand da de ringede, for jeg havde ikke i min vildeste fantasi turde håbe på det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind