Millaaaah

Lægesekretærelever 2017

Recommended Posts

Millaaaah
For 12 minutter siden, Anna-Sofie skrev:

Hvordan er det gået dig i dag? Jeg sidder spændt og venter sammen med 10 andre piger nu ;-)

Jeg synes, at den var rimelig svær i år, og det gik stærkt. Jeg blev ramt af præstationsangst, fordi jeg fokuserede for meget på blindskriften, så klappen gik ned en gang i mellem, og jeg mistede fokus totalt. Samtidig frøs jeg helt enormt på hænderne, så det var svært at styre fingrene :-(

jeg havde nogle fejl, spottede jeg selv. Så jeg er lidt nervøs om jeg har gjort det "godt nok", til at komme til samtale. 

Jeg krydser fingre for, at det går dig godt, og jeg glæder mig til en update :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anna-Sofie
For 53 minutter siden, Millaaaah skrev:

Jeg synes, at den var rimelig svær i år, og det gik stærkt. Jeg blev ramt af præstationsangst, fordi jeg fokuserede for meget på blindskriften, så klappen gik ned en gang i mellem, og jeg mistede fokus totalt. Samtidig frøs jeg helt enormt på hænderne, så det var svært at styre fingrene :-(

jeg havde nogle fejl, spottede jeg selv. Så jeg er lidt nervøs om jeg har gjort det "godt nok", til at komme til samtale. 

Jeg krydser fingre for, at det går dig godt, og jeg glæder mig til en update :)

Håber de har fået et rigtig godt indtryk af dig alligevel :-) Jeg synes det gik nogenlunde. Spottede selv én fejl, men er sikker på der var flere. Havde til gengæld god kemi med alle tre lægesekretærer, og hang lige ud nogle minutter efter testen og snakkede med dem, så jeg håber virkelig de har fået et godt indtryk af mig. Nu er der bare tilbage at vente på indkaldelse eller ikke i morgen eller mandag! Krydser fingre for os!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Millaaaah
For 17 minutter siden, Anna-Sofie skrev:

Håber de har fået et rigtig godt indtryk af dig alligevel :-) Jeg synes det gik nogenlunde. Spottede selv én fejl, men er sikker på der var flere. Havde til gengæld god kemi med alle tre lægesekretærer, og hang lige ud nogle minutter efter testen og snakkede med dem, så jeg håber virkelig de har fået et godt indtryk af mig. Nu er der bare tilbage at vente på indkaldelse eller ikke i morgen eller mandag! Krydser fingre for os!

Rigtig smart træk :) det var også min plan, men de skulle selvfølgelig lige snakke med an anden da vi var færdige :) 

Sagde de noget om hvornår de ville kalde til samtale, hvis man var så heldig at komme videre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Millaaaah
For 21 timer siden, Anna-Sofie skrev:

Har du fået invitation til samtale? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anna-Sofie
For 1 time siden, Millaaaah skrev:

Har du fået invitation til samtale? :) 

Ja jeg har! Det har du også kan jeg regne ud? Tillykke med det! Hvornår skal du til samtale? Jeg skal afsted mandag d. 24 kl. 9 :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Millaaaah
For 8 minutter siden, Anna-Sofie skrev:

Ja jeg har! Det har du også kan jeg regne ud? Tillykke med det! Hvornår skal du til samtale? Jeg skal afsted mandag d. 24 kl. 9 :-)

Fedt, tillykke! :D 

det havde jeg faktisk ikke, da jeg skrev, men fik mailen 5 min efter :D 

du mener fredag, ikke? :) 

jeg skal torsdag den 23. kl. 9

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anna-Sofie

Jo, jeg mener fredag :-) ha ha. Heldigt man lige opdagede det ;-) 

Sådan! Vi er seje! De gjorde meget ud af, at de ikke gik på kompromis med hvem de kaldte til samtale, på trods af de få ansøgninger de havde fået... :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Millaaaah
For 4 minutter siden, Anna-Sofie skrev:

Jo, jeg mener fredag :-) ha ha. Heldigt man lige opdagede det ;-) 

Sådan! Vi er seje! De gjorde meget ud af, at de ikke gik på kompromis med hvem de kaldte til samtale, på trods af de få ansøgninger de havde fået... :-)

Ja, det sagde de nemlig også da jeg var der, og hvis man ikke var nervøs inden, så blev man det da i hvert fald der :D 

Men at være blandt 22 ud af 88, er da også et pænt skulderklap til os indtil videre :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anna-Sofie

Helt sikkert! Kæmpe skulderklap må man sige. Generelt at være en del af så stort et opløb om kun 7 pladser. Det er for fedt. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Krf

Hej allesammen.  :)

Hvordan er det gået med jeres samtaler? 

Det første gang jeg søger ind som lægesekretær. 

Jeg har søgt Holbæk og Roskilde/Køge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind