Millaaaah

Lægesekretærelever 2017

Recommended Posts

Millaaaah
Skrevet (redigeret)
For 29 minutter siden, Anna-Sofie skrev:

Hvor er det ærgerligt de ikke har skrevet, hvor mange der har søgt og er indkaldt - det ville man da gerne lige have vidst :-)

Ja, lige præcis. 

Men jeg synes dog, at det virker som om at "interessen" er dalet noget i år, når man f.eks. bare tænker på aktiviteten i dette opslag. De forrige år har der været rigtig mange, som har deltaget i trådene. 

+ at der tilbage i januar var lørdagspraktik på Slagelse Sygehus, hvor de måtte nedlægge lægesekretær-linjen, da der var for få tilmeldte (deltog dog i det sidste år)

Redigeret af Millaaaah

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anna-Sofie
1 time siden, Millaaaah skrev:

Ja, lige præcis. 

Men jeg synes dog, at det virker som om at "interessen" er dalet noget i år, når man f.eks. bare tænker på aktiviteten i dette opslag. De forrige år har der været rigtig mange, som har deltaget i trådene. 

+ at der tilbage i januar var lørdagspraktik på Slagelse Sygehus, hvor de måtte nedlægge lægesekretær-linjen, da der var for få tilmeldte (deltog dog i det sidste år)

Jeg har også undret mig over, at der ikke rigtig er gang i nogle fora i år. Der plejer da at ligge en håndfuld debatter rundt omkring. Lørdagspraktikken har jeg aldrig hørt om. Vidste ganske enkelt ikke det eksisterede, for så var jeg i hvert fald meldt til.

Men godt for os, at interessen tilsyneladende er dalet :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sanbad
  1. Melder mig lige som en af de heldige der skal til infomøde i RH :banan:. Er der nogen der ved hvilke steder man kan komme i praktik? Kan se der er 10 afdelinger/hospitaler under Region Hovedstaden men ved ikke om alle steder har elever?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Newsen
For 33 minutter siden, Sanbad skrev:
  1. Melder mig lige som en af de heldige der skal til infomøde i RH :banan:. Er der nogen der ved hvilke steder man kan komme i praktik? Kan se der er 10 afdelinger/hospitaler under Region Hovedstaden men ved ikke om alle steder har elever?

Det skal jeg også :banan:

stod der også i din mail at de indbød dig til infomøde og personlig ansættelsessamtale?

jeg ved det ikke, men det kunne være dejligt hvis man kunne "ønske" de hospitaler der er tættest på ens hjem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sanbad
For 16 minutter siden, Newsen skrev:

Det skal jeg også :banan:

stod der også i din mail at de indbød dig til infomøde og personlig ansættelsessamtale?

jeg ved det ikke, men det kunne være dejligt hvis man kunne "ønske" de hospitaler der er tættest på ens hjem :)

Jeps det stod der også.. Var til samtale i 2015 og fra mit latinkursus hvor alle skulle til samtale kunne jeg regne ud at de tog folk alfabetisk så jeg kunne nogenlunde regne ud hvilken af de 3 uger  (som de har skrevet der er samtaler i) jeg skulle tl samtale i ..  

Fra tidligere års debatter ved jeg at de forsøger at tage hensyn til hvor man bor men der skal påregnes noget transport hvis man bor i yderzonerne af Region Hovedstadens område

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Newsen
For 29 minutter siden, Sanbad skrev:

Jeps det stod der også.. Var til samtale i 2015 og fra mit latinkursus hvor alle skulle til samtale kunne jeg regne ud at de tog folk alfabetisk så jeg kunne nogenlunde regne ud hvilken af de 3 uger  (som de har skrevet der er samtaler i) jeg skulle tl samtale i ..  

Fra tidligere års debatter ved jeg at de forsøger at tage hensyn til hvor man bor men der skal påregnes noget transport hvis man bor i yderzonerne af Region Hovedstadens område

I min mail stod der at jeg vil få datoen for min samtale til infomødet, men ikke noget om hvilke uger samtalerne ligger? 

Okay det ville være skønt hvis der blev skelet til geografien, såfremt man er heldig at få en plads.

Fik du en begrundelse for hvorfor du ikke fik en plads i 2015? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sanbad
For 8 timer siden, Newsen skrev:

I min mail stod der at jeg vil få datoen for min samtale til infomødet, men ikke noget om hvilke uger samtalerne ligger? 

Okay det ville være skønt hvis der blev skelet til geografien, såfremt man er heldig at få en plads.

Fik du en begrundelse for hvorfor du ikke fik en plads i 2015? 

Der står i opslaget at samtaler er i uge 17-19, og nej ingen begrundelse i 2015- kom på venteliste men kunne ikke få at vide hvor henne på listen jeg lå. Men det år havde de også mange til samtale fordi de oprindeligt skulle bruge 110 elever - så jeg tror de havde nok at se til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anna-Sofie
On 7/3/2017 at 14:34, Millaaaah skrev:

Ja, lige præcis. 

Held og lykke i dag :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Millaaaah
For 7 minutter siden, Anna-Sofie skrev:

Held og lykke i dag :-D

Tak, og i lige måde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anna-Sofie
For 5 timer siden, Millaaaah skrev:

Tak, og i lige måde :)

Hvordan er det gået dig i dag? Jeg sidder spændt og venter sammen med 10 andre piger nu ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind