trinetrunten

Dårlige erfaringer med nethandel

Recommended Posts

Bruger128

handler meget på nettet... Jeg var engang uheldig at nogle folieballoner jeg havde bestilt fra USA som frem med skade fordi nogle toldere havde brugt en skarp kniv til at tjekke indholdet og jeg købte også engang en brugt computer som var total smadreret for sælger havde pakket den i avis papier... det er især når sælgere bruger avis papier det går galt fordi det beskytter ikke. det er mest kun UK og USA jeg handler med. Jeg undgår Kina fordi deres varer er af dårlig kvalitet og tager forever at komme frem... købte engang en sodavand hjem fra USA som jeg ville smage som ikke kan fåes her hjemme og da pakken kom frem og jeg lukket den op, lå der en seddel fra USPS som sage "We Care" efter at de havde ødelagt dåsen og indeholdet var væk...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
webmover

Jeg kan kun anbefale at hvis du skal købe noget i USA så bruge shopusa.com
, så er du 100% sikker på at dine vare kommer sikkert frem. Jeg har nu brugt dem flere gange hvor jeg har købt noget i USA som ikke kunne fås herhjemme.

Redigeret af ThomasSneum
Reklame fjernet (link)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bruger128
For 2 timer siden, webmover skrev:

Jeg kan kun anbefale at hvis du skal købe noget i USA så bruge shopusa.com
, så er du 100% sikker på at dine vare kommer sikkert frem. Jeg har nu brugt dem flere gange hvor jeg har købt noget i USA som ikke kunne fås herhjemme.

Ebays Global Shipping Program lader til at være biligere end shopusa når jeg lægger den samlet pris sammen med told og forsendelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind