Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Tudsegoej

Hvad vil du gerne sige til dine meddebattører?

Recommended Posts

Tudsegoej

Det vil være rigtig dejligt, hvis alle satte et profilbillede på deres profil. Jeg synes, det ser så trist ud med den anonyme mand, og det er også nemmere at skelne jer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Enig synes det er hyggeligt at se hvad andre vælger :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej
For 9 minutter siden, phantomet skrev:

Nu hvor vi er ved emnet, hvorfor må vi ikke se hele næbbet på din papegøje? :gruble:

Eller det er måske meningen. :D 

Nu ikke så næbbet unge mand/dame :P Bare se at få et profilbillede på.

I må hjertens gerne se næbbet, der er ikke noget skummelt skjult der, men jeg kan ikke få billedet til at passe ind. Hvis Maeve finder en teknisk begavet, må hun også gerne se på mit billede :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Skal vi have filipensen eller ormebrystet på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Så fik jeg sat profilbillede på. Har aldrig rigtig tænkt over det så derfor er det ikke blevet til noget. Der var bare lige et hurtigt billede, men kan være jeg finder et andet på et tidspunkt. Fik også lige sat fødselsdato, køn og hvor jeg er fra på. Jeg har ikke noget at skjule.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kisser D

Ja så gjorde jeg som ønsket, satte profil billede på, jeg tør godt være mig selv her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 17 timer siden, dna skrev:

Så fik jeg sat profilbillede på. Har aldrig rigtig tænkt over det så derfor er det ikke blevet til noget. Der var bare lige et hurtigt billede, men kan være jeg finder et andet på et tidspunkt. Fik også lige sat fødselsdato, køn og hvor jeg er fra på. Jeg har ikke noget at skjule.

Du ser godt nok noget frygtindgydende ud:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 28 minutter siden, dewey skrev:

Du ser godt nok noget frygtindgydende ud:)

Jeg er bare målrettet. Jeg har lige indtaget en stor portion spinat som var dårlig så er på vej på toilet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

hvad er det for en idet med at skifte profilnavn ? , jeg har selv skiftet profilnavn men det var af tekniske årsager jeg blev nød til at skifte profilnavn , jeg vil da gerne have at andre debatøre ved hvad mine meninger er , ligesom jeg gerne vil vide  hvad andre debatøres meninger er , så hvis debatøre skifter profilnavn vert andet øjeblik , så ryger det fløjten 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej
1 time siden, stig6499 skrev:

hvad er det for en idet med at skifte profilnavn ? , jeg har selv skiftet profilnavn men det var af tekniske årsager jeg blev nød til at skifte profilnavn , jeg vil da gerne have at andre debatøre ved hvad mine meninger er , ligesom jeg gerne vil vide  hvad andre debatøres meninger er , så hvis debatøre skifter profilnavn vert andet øjeblik , så ryger det fløjten 

Hvem, andre end dig, har da skiftet profilnavn? :) Du kan få Debat Høvding til at låse din gamle konto op. Du skal bare sende ham en PB.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...