Samba Nazgul

en væg

Recommended Posts

Entrelac
1 time siden, dewey skrev:

Det bliver sgisme svært, vi er kun 7 dage inde i det nye år, og jeg har allerede brudt mit nytårsforsæt.

Ikke godt.:(

Slet ikke godt.:badr:

1 time siden, dewey skrev:

Det er nemlig det, kløen i fingrene er nogle gang ikke til at holde ud, jeg må på mandag se om min læge kan ordinere eller anbefale mig noget salve, så det tager kløen, når den er på højdepunktet:(

Hmmm, aluminiumklorid måske.:gruble:

Aaarh, du har vel lidt rygrad.:cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
Lige nu, Entrelac skrev:

Ikke godt.:(

Slet ikke godt.:badr:

Hmmm, aluminiumklorid måske.:gruble:

Aaarh, du har vel lidt rygrad.:cool:

Hjælp til selvhjælp er også et godt middel, jeg stak fingrene i en plastikpose med isterninger, nøøøjjj hvor det hjalp til at overholde mit nytårsforsæt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 4 minutter siden, dewey skrev:

Hjælp til selvhjælp er også et godt middel, jeg stak fingrene i en plastikpose med isterninger, nøøøjjj hvor det hjalp til at overholde mit nytårsforsæt.

Der er også nogen der anbefaler kolde afvaskninger hvis man har svært ved at holde sig på dydens smalle vej.:fløjt:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 40 minutter siden, Entrelac skrev:

Der er også nogen der anbefaler kolde afvaskninger hvis man har svært ved at holde sig på dydens smalle vej.:fløjt:

jeg tager mig en afvaskning uden for i sneen, vi har nemlig snestorm, jeg må jo se at komme mit 'utroskab' til livs på den ene eller anden måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 2 minutter siden, dewey skrev:

jeg tager mig en afvaskning uden for i sneen, vi har nemlig snestorm, jeg må jo se at komme mit 'utroskab' til livs på den ene eller anden måde.

Ja, de sydlige egne har problemer, det har jeg læst.  Der er et kæmpe isbjerg som er ved at skille sig ud fra sydpolen, så håber da ikke du sidder på den i en snestorm , så kan det blive en ensom oplevelse, hvis du står på den forkerte is, når det revner ;) :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pharlap
For 4 minutter siden, dewey skrev:

i det vejr vi har nu - med mange frostgrader - vil jeg  gerne give dig (evt. andre ) en dispensation: 20 armbøjninger!  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 14 minutter siden, dewey skrev:

God fornøjelse.:devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 8 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

så kan det blive en ensom oplevelse, hvis du står på den forkerte is, når det revner ;) :devil:

og tillige en meget kold oplevelse - meeeeen så langt sydpå bor jeg nu ikke, isbjerget løser sig forøvrigt fra Larsen-C-Schelfeis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
Skrevet (redigeret)

Hvem mere har fået "ferie"?

Ifølge høvdingen er der nogen der har fået ferie her i formiddag, men jeg synes det er påfaldende så stille HH har været siden i går.:fløjt:

Redigeret af Entrelac

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 10 minutter siden, Entrelac skrev:

Hvem mere har fået "ferie"?

Ifølge høvdingen er der nogen der har fået ferie her i formiddag, men jeg synes det er påfaldende så stille HH har været siden i går.:fløjt:

HH er det ikke, for jeg synes at HH har sendt en masse hjerter min vej EFTER høvding var på krigsstien :)

Håber det er provokatøren fra igår, ellers ved jeg ikke hvem ellers.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind