Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Helle H

Ufatteligt (for mig)!

Recommended Posts

dewey
1 time siden, ThomasSneum skrev:

Man får ikke altid medhold i en anmeldelse. 

Man kan fint debatterer om man er "morder" når man har taget en anden persons liv - også selvom det er politiet. Om man er enig eller ej, er en anden sag. 

Og slet ikke, når de er dine favorit-debattører, der klages over.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 9 minutter siden, dewey skrev:

Og slet ikke, når de er dine favorit-debattører, der klages over.

Du er min favorit - det ved du da. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

jeg tror sku vi sidder med opskriften på. newer ending story nr 5 og 6. med hele i hovedrollen. :banan: jeg elsker dig sku helle.:)

herligt med en bastant dame med lidt overskæg :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
oss
For 1 time siden, ThomasSneum skrev:

Man får ikke altid medhold i en anmeldelse. 

Man kan fint debatterer om man er "morder" når man har taget en anden persons liv - også selvom det er politiet. Om man er enig eller ej, er en anden sag. 

1.a
person der direkte eller indirekte har forvoldt nogens død

http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=morder

§ 267. Den, som krænker en andens ære ved fornærmelige ord eller handlinger eller ved at fremsætte eller udbrede sigtelser for et forhold, der er egnet til at nedsætte den fornærmede i medborgeres agtelse, straffes med bøde eller fængsel indtil 4 måneder.

Ja nu tror jeg jo ikke på, at det hjælper noget, at komme med love og regler, hvis ikke det er klarlagt om, det er politi eller 

lovovertræder vi taler om.

Personlig er jeg af den opfattelse, at man ikke må krænke folk fordi de passer deres arbejde og de samtidig beskytter befolkningen, men det bliver vi nok ikke enige om.

Men at det er krænkende når man kalder Helle ved det navn han brugte her på siden for kort tid siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
  • hans hendes gamle navn (som ikke må nævnes) var såmænd aktiv den 26/12. men jeg ved da ikke hvor jubi står med hensyn til flere profiler pr person. andetsteds blev begge vist fjernet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 28 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Du er min favorit - det ved du da. :) 

Nej det vidste jeg ikke - men nu ved jeg det - :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 7 minutter siden, Jubi_bruger skrev:

MEN anmeldelser bliver jo slet ikke vurderet. Så det er noget vrøvl du skriver. Der anmeldes gang på gang.. og så lige lidt mere. Helle H er her KUN for at provokere og andre brugere ELSKER at lege med ham, fordi i lader stå til. Jubii bliver mere mere en børnehave.

Det er ikke fair at klandre Jubii for at 'lade stå til' - Jubii kan ikke gøres ansvarlig for, at brugere ELSKER at lege (som du skriver) med Helle, det må ene og alene være brugernes ansvar hvem og hvad, de kommenterer, hvis ingen bruger ville lege med Helle, ville der jo heller ingen problemer være med Helle vel? der skal stadigvæk to til en tango.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...