Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Helle H

Ufatteligt (for mig)!

Recommended Posts

Entrelac

For 2 minutter siden, Maeve skrev:

Opbakning er godt. Det er bare samtalen omkring den, som meget nemt kan komme til at fungere som voksenmobning, uanset om det er den oprindelige hensigt.

Jeg er helt enig.:)

Men det ser ud som om, at det ikke opfattes, så mon ikke det går.;)

For 1 time siden, pharlap skrev:

Klapsalver herfra :D:banan:

For 1 time siden, Helle H skrev:

Også herfra "hvis" det giver ro/mindre provokationer fra visse medlemmer her på siderne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Madokamagica

Neeej, jeg elsker at debattere med Helle H:( Det er så sjovt at pisse homofober af (sorry jeg er skyldig:-P)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 9 timer siden, Madokamagica skrev:

Neeej, jeg elsker at debattere med Helle H:( Det er så sjovt at pisse homofober af (sorry jeg er skyldig:-P)

Det har unægteligt en vis underholdningsværdi.:D

Men ind i mellem bliver det bare for meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Det er mig helt ubegribeligt, hvorfor man vælger at være så aktiv i en debattørs tråde, når man samtidig gør alt man kan for at få debattøren lukket ned. 

Tråden handler ikke om Helle H. så hold jer til emnet. 

Brug dog ignorer funktionen, hvis I ikke mener at debattøren tilbyder noget til debatten. Nej, vi vil ikke bortvise en debattør, alene fordi en lille gruppe ikke bryder sig om stilen der skrives i. Ja, man kan blive bortvist ved bevidst obstruktion af debatten og mener I det er tilfældet, så anmeld indlægget, så vil det blive vurderet gang fra gang. Lige nu, så er det jer som brokker jer over Helle H, som er skyldige i obstruktion af debatten. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
For 26 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Det er mig helt ubegribeligt, hvorfor man vælger at være så aktiv i en debattørs tråde, når man samtidig gør alt man kan for at få debattøren lukket ned. 

Burg dog ignorer funktionen, hvis I ikke mener at debattøren tilbyder noget til debatten. Nej, vi vil ikke bortvise en debattør, alene fordi en lille gruppe ikke bryder sig om stilen der skrives i. Ja, man kan blive bortvist ved bevidst obstruktion af debatten, og mener I det er tilfældet, så anmeld indlægget, så vil det blive vurderet gang fra gang. men lige nu, så er det jer som brokker jer over Helle H, som er skyldige i obstruktion af debatten. 

Tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
For 1 time siden, ThomasSneum skrev:

Brug dog ignorer funktionen, hvis I ikke mener at debattøren tilbyder noget til debatten. Nej, vi vil ikke bortvise en debattør, alene fordi en lille gruppe ikke bryder sig om stilen der skrives i. Ja, man kan blive bortvist ved bevidst obstruktion af debatten og mener I det er tilfældet, så anmeld indlægget, så vil det blive vurderet gang fra gang. Lige nu, så er det jer som brokker jer over Helle H, som er skyldige i obstruktion af debatten. 

Jeg mener at det er obstruktion når man for det meste kun svarer på provokations delen i debatten og ellers undlader at deltage (seriøst) i den snak der er.
Og det er netop det Helle H gør. H*n starter en tråd op, tit med u overvejede holdninger/meninger og når nogen så bider på krogen, så er der ikke mere debat, men ren skænderi og provokation fra vedkommenes side.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
For 4 minutter siden, Forhedehulehelvede skrev:

Jeg mener at det er obstruktion når man for det meste kun svarer på provokations delen i debatten og ellers undlader at deltage (seriøst) i den snak der er.
Og det er netop det Helle H gør. H*n starter en tråd op, tit med u overvejede holdninger/meninger og når nogen så bider på krogen, så er der ikke mere debat, men ren skænderi og provokation fra vedkommenes side.

Så har FHHH igen gang i den (traditionen tro), direkte person-angreb!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 6 minutter siden, Forhedehulehelvede skrev:

Anmeld de indlæg du oplever det i. Det er ikke en løsning, at blive en del af problemet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
oss
For 1 time siden, ThomasSneum skrev:

Anmeld de indlæg du oplever det i. Det er ikke en løsning, at blive en del af problemet.

Er forsøgt , virker ikke. Bare se hvor lidt der bliver gjort for ikke, at lade æreskrænkende indlæg 

fylde op, for politiet er ikke mordere selv om det er normalt, at læse på Jubii.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
1 time siden, oss skrev:

Er forsøgt , virker ikke. Bare se hvor lidt der bliver gjort for ikke, at lade æreskrænkende indlæg 

fylde op, for politiet er ikke mordere selv om det er normalt, at læse på Jubii.

Man får ikke altid medhold i en anmeldelse. 

Man kan fint debatterer om man er "morder" når man har taget en anden persons liv - også selvom det er politiet. Om man er enig eller ej, er en anden sag. 

1.a
person der direkte eller indirekte har forvoldt nogens død

http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=morder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...