Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Helle H

Ufatteligt (for mig)!

Recommended Posts

Helle H
Lige nu, dewey skrev:

Læst - måske - forstået - nej ikke det mindste.

Der tror jeg du taler som du lige kan.

Men uden omtanke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zoxa

det er nu kun Dronningen af Danmark som plejer at omtale sig selv i flertal...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
Lige nu, Zoxa skrev:

det er nu kun Dronningen af Danmark som plejer at omtale sig selv i flertal...

Det siges også nogle steder at"plejer er død" :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
For 7 minutter siden, Helle H skrev:

Jeg har både læst og forstået hvad Jubii skriver.

Det er der vist nogle stykker her der ikke har.

Ja for en gang skyld tror jeg faktisk at du har forstået noget. Du har fundet ud af hvordan du kan gå lige til grænsen med at provokere, sabotere og spolere alt hvad der heder god debat herinde, uden at admin kan gøre noget ved det herinde.

At du så kommer med klagetråde hele tiden er efter min mening bare sørgeligt.

Men man ligger som man selv har redt, så syntes du at sengen er for hård, er der kun en der kan gøre noget ved det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 3 minutter siden, Forhedehulehelvede skrev:

Ja for en gang skyld tror jeg faktisk at du har forstået noget. Du har fundet ud af hvordan du kan gå lige til grænsen med at provokere, sabotere og spolere alt hvad der heder god debat herinde, uden at admin kan gøre noget ved det herinde.

At du så kommer med klagetråde hele tiden er efter min mening bare sørgeligt.

Men man ligger som man selv har redt, så syntes du at sengen er for hård, er der kun en der kan gøre noget ved det.

Godt din feber er sunket FHHH - jeg kan se, at du tænker klart og sagligt igen - og jeg er 100% enig med dig i det, du skriver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
For 18 minutter siden, dewey skrev:

Godt din feber er sunket FHHH - jeg kan se, at du tænker klart og sagligt igen - og jeg er 100% enig med dig i det, du skriver.

Jamen der er jo sådan set ikke noget nyt i det her. Jeg tror allesammen har stødt på nogen der driller og provokerer og så render efter hjælp når de får høvl. De eneste to forskelle er at det er i skolen og de fleste vokser fra det når de bliver voksne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pharlap
For 9 minutter siden, Forhedehulehelvede skrev:

Jamen der er jo sådan set ikke noget nyt i det her. Jeg tror allesammen har stødt på nogen der driller og provokerer og så render efter hjælp når de får høvl. De eneste to forskelle er at det er i skolen og de fleste vokser fra det når de bliver voksne.

ja, meeen ........det er bare det, at nogle bliver aldrig voksne, selv i en høj (pensions) alder.  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
Lige nu, pharlap skrev:

ja, meeen ........det er bare det, at nogle bliver aldrig voksne, selv i en høj (pensions) alder.  :P

Jamen det har vi så fundet ud af. Så mangler vi bare at vi i fællesskab kan lave en "pagt" så vi alle ignorerer vedkommendes indlæg. Det er der vel sådan set heller ikke noget forkert i?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 10 minutter siden, Forhedehulehelvede skrev:

Jamen det har vi så fundet ud af. Så mangler vi bare at vi i fællesskab kan lave en "pagt" så vi alle ignorerer vedkommendes indlæg. Det er der vel sådan set heller ikke noget forkert i?

Jeg er så småt begyndt, blot med nogle få svipsere.

Så, følg bare trop, jeg tror det bliver sjovt..:gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
For 3 minutter siden, Entrelac skrev:

Jeg er så småt begyndt, blot med nogle få svipsere.

Så, følg bare trop, jeg tror det bliver sjovt..:gogo:

Så lad os prøve.

Men så laver DH vel bare en regel om at man skal svare på minimum 10 af Helle H's indlæg pr dag, for ikke at blive bortvist.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...