Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Entrelac

Ingen chikane fra Debathøvding eller admin.

Recommended Posts

Gæst
For 27 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Well.. jeg er ikke admin, men for god ordens skyld, så læser jeg ikke andres PB. jeg slet ikke den adgang/tilladelse. 

thomas tak trods alt for svaret kære ven.  men vil du sætte os i forbindelse med nogen der kan besvare ovennævnte spørgsmål

fortsat godt nytår

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 15 minutter siden, fedtegreven af næstved skrev:

thomas tak trods alt for svaret kære ven.  men vil du sætte os i forbindelse med nogen der kan besvare ovennævnte spørgsmål

fortsat godt nytår

Hej fedtegreven af næstved

Man kan tagge @Debat Høvding så kommer han forbi når han er online. :) 

Godt nytår til dig også. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @Entrelac,
Godt Nytår... Jeg er ikke helt med på om det her post handler om Chikane eller om det drejer sig om at "Like" funktionen ikke virker. Vil du ikke sende mig en PB, så jeg ved hvad jeg skal gøre/undersøge.

Overskriften på emnet er: "Chikane fra Debathøvding eller admin".
Det er jeg ret uforstående overfor - jeg mener ikke jeg at jeg skulle have chikaneret dig og jeg har for den sags skyld heller ikke læst dine PB eller rettet i dem.

Send mig en PB
Jeg vil som altid gerne hjælpe og undersøge nærmere, hvis det er noget som ikke fungere eller hvis der er noget du er utilfreds med. Send mig en PB så ser jeg på det med det samme.

Også Godt Nytår til alle andre i denne tråd!!
:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 9 minutter siden, Debat Høvding skrev:

Hej @Entrelac,
Godt Nytår... Jeg er ikke helt med på om det her post handler om Chikane eller om det drejer sig om at "Like" funktionen ikke virker. Vil du ikke sende mig en PB, så jeg ved hvad jeg skal gøre/undersøge.

Det er jeg ret uforstående overfor - jeg mener ikke jeg at jeg skulle have chikaneret dig og jeg har for den sags skyld heller ikke læst dine PB eller rettet i dem.

Send mig en PB
Jeg vil som altid gerne hjælpe og undersøge nærmere, hvis det er noget som ikke fungere eller hvis der er noget du er utilfreds med. Send mig en PB så ser jeg på det med det samme.

hej høvding. (er det rødnæse) :)  nu er der flere spørgere i tråden her. men mit spørgsmål er igen.  er pm privat eller offentlig ?

og i givet fald. hvem har adgang til disse

i øvrigt ønskes du også godt nytår

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @fedtegreven af næstved,
PB er private og vi læser ikke med i nogen debattørers PB'er. Årsagen til at Entrelac, antager at vi har læst med i hans PB'er skyldes, at han har skrevet et link i sin PB, som vi har opgivet som et reklamelink. Derfor er linket i hans PB automatisk blevet rettet til (reklamelink). Det er altså ikke noget vi gør manuelt, men noget som sker automatisk. 

Vi blokerer reklamelinks på denne måde, hvis linket gentagne gange bliver postet på Jubii Debatten, til trods for at vi har oplyst brugere om, at reklame ikke er tilladt på Jubii Debatten.

Håber det kaster lidt lys og afklaringen over misforståelsen her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 41 minutter siden, Debat Høvding skrev:

Hej @Entrelac,

Send mig en PB

okay jeg stiller mig tilfreds. hvis du kan garantere mig at pm. er og bliver privat. da alt andet set herfra ville være u, acceptabelt. i sagens natur.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

PB / PM er naturligvis privat!! Det er vi helt enige i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 2 minutter siden, Debat Høvding skrev:

PB / PM er naturligvis privat!! Det er vi helt enige i.

ok jeg er tilfreds med dit svar og stopper denne debat herfra hav en goddag til alle.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Jeg har fået nedenstående svar fra høvdingen:

"Mht. (reklamelink), så er det ikke noget jeg har været inde og skrive/rette i din PB, det sker helt automatisk. Når vi oplever at der gentagne gange linkes til/reklames for andre hjemmesider på Jubii Debatten, så tilføjer vi linket til vores reklame SPAM liste. Skriver man så dette link på Jubii Debatten, så rettes det automatisk til (reklamelink).

Det samme gør vi med ord som vi ikke ønsker skal optræde på Jubii Debatten, men her har vi dog ikke anført ret mange, da der skal være frihed til at skrive det man vil, så længe det overholder ordensreglerne.
"

Så der har heldigvis ikke været tale om, at høvding eller admin har censureret i en pb.:D

Og derfor har jeg rettet i titlen på tråden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
For 2 timer siden, Entrelac skrev:

Jeg har fået nedenstående svar fra høvdingen:

"Mht. (reklamelink), så er det ikke noget jeg har været inde og skrive/rette i din PB, det sker helt automatisk. Når vi oplever at der gentagne gange linkes til/reklames for andre hjemmesider på Jubii Debatten, så tilføjer vi linket til vores reklame SPAM liste. Skriver man så dette link på Jubii Debatten, så rettes det automatisk til (reklamelink).

Det samme gør vi med ord som vi ikke ønsker skal optræde på Jubii Debatten, men her har vi dog ikke anført ret mange, da der skal være frihed til at skrive det man vil, så længe det overholder ordensreglerne.
"

Så der har heldigvis ikke været tale om, at høvding eller admin har censureret i en pb.:D

Altså igen en "storm i et glas vand" som der stå et eller andet sted! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.