Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Entrelac

Ingen chikane fra Debathøvding eller admin.

Recommended Posts

dewey
For 3 minutter siden, Helle H skrev:

Snakkede du dá ikke bare?

NEJ Helle det gjorde jeg ikke, jeg omtalte en historisk begivenhed, en begivenhed der ændrede hele verden, men jeg forventer ikke, at du ved, hvad jeg henviste til.

Og du behøver ikke fortsætte denne kommentar med flere ukvalificerede spørgsmål, jeg stopper her med at kommentere dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
For 1 minut siden, dewey skrev:

jeg stopper her med at kommentere dem.

Tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 2 minutter siden, dewey skrev:

jeg stopper her med at kommentere dem.

:gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pharlap

Skal vi ikke afslutte seancen med at sige at vi magler en klar melding fra de højere magter, som skal sige  ligeud: Ja, det passer, vi læser jeres privat  beskeder. Det er fedt og vi nyder det! 

Det er ikke fordi vi har et problem med det - som en vis unavngiven påstår - men det er rart at få en klar besked og vide hvordan landet ligger - og hvor , Nordkorea eller andre steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
For 3 minutter siden, pharlap skrev:

Skal vi ikke afslutte seancen med at sige at vi magler en klar melding fra de højere magter, som skal sige  ligeud: Ja, det passer, vi læser jeres privat  beskeder. Det er fedt og vi nyder det! 

Det er ikke fordi vi har et problem med det - som en vis unavngiven påstår - men det er rart at få en klar besked og vide hvordan landet ligger - og hvor , Nordkorea eller andre steder.

Man kunne jo også formulere det sådan her:

PB. læses/kontrolleres som nævnt i reglerne!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 4 minutter siden, pharlap skrev:

Det har jeg egentlig ikke brug for, for det ved jeg at de gør, lige som admins på andre fora.

Problemet her er, at debathøvding eller en admin ikke bare har læst min pb, nej vedkommende har censureret i den.:sur:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pharlap

jeg er med, men ser problemet på en anden måde:  Een ting er at censurere i kulisserne, når der kun er den   berørte / forurettede som ser det, og en anden ting er at indrømme det for åben skærm. Det sidste kræver lidt format  imo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 4 minutter siden, pharlap skrev:

Een ting er at censurere i kulisserne, når der kun er den   berørte / forurettede som ser det, og en anden ting er at indrømme det for åben skærm. Det sidste kræver lidt format  imo.

Åååå jo.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

jeg gad da nok vide hvor indianerstammen er i hele denne sag. ?  eller har de hyret helle som afløser ?

jeg efterlyser da stadigvæk et svar på. om pm er en åben bog ale og enhver har adgang til. hos jubi ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Well.. jeg er ikke admin, men for god ordens skyld, så læser jeg ikke andres PB. Jeg har slet ikke den adgang/tilladelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.