Entrelac

Ingen chikane fra Debathøvding eller admin.

Recommended Posts

Helle H
For 3 minutter siden, Zoxa skrev:

@FHHH Jeg ved hvad du mener og der er på nogle områder og debattører en enorm dobbeltmoral fra moderatores side.

Normalt har moderatorerne gjort et godt stykke arbejde, men jeg syntes at der er en del som løber massivt af sporet i øjeblikket og det ødelægger depjatten

Mon ikke det tit er sådan, at hvis moderatorene følger ens egen mening/agenda så er de "å så gode" gør de det modsatte er de "å så slemme"?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 9 minutter siden, Forhedehulehelvede skrev:

Men hvad er en dag herinde? Er det 50 liges fra kl 00.00 til 00.00? Eller er det 50 likes de sidste 24 timer?
Det kunne godt lyde som om det var det sidste.

Du siger s'gi noget.:blush:

Jeg havde faktisk tanken igår, men så kom jeg bort fra den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zoxa
For 1 minut siden, Helle H skrev:

Mon ikke det tit er sådan, at hvis moderatorene følger ens egen mening/agenda så er de "å så gode" gør de det modsatte er de "å så slemme"?

Du mener... lige som de samfunds forordninger vi nu engang har? Oder was?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
For 2 minutter siden, Zoxa skrev:

Du mener... lige som de samfunds forordninger vi nu engang har? Oder was?

Jeg mener lige det der står (du kan vel læse det)!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zoxa
Skrevet (redigeret)
For 2 minutter siden, Helle H skrev:

Jeg mener lige det der står (du kan vel læse det)!

Ja, det kan jeg da heldigvis, læse - og jeg kan også more mig af samme grund

Redigeret af Zoxa

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
Lige nu, Zoxa skrev:

Ja, det kan jeg da heldigvis, læse det - og jeg kan også more mig af samme grund

Herligt med lidt "morskab" til dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Okey jeg vidste ikke de måtte læse PB er medmindre der var en anmeldelse :huh: det kan da vist ikke være helt lovligt:sur:

Jeg vil faktisk gerne have en udtalelse fra debathøvdingen om det !!!!!!

Håber virkelig jeg har misforstået noget her, jeg troede "bare" at ens besked blev rettet ( af automatisk retter )hvis det indeholdt ord som d.....net eller ligende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Vedr. Hvor meget man må Like, er det da forkert at sætte grænser. Der er jo en grænse i forvejen ved et Like for hvert indlæg. Der er jo ikke råde kort, så hvorfor i alverden skal der være en grænse på det :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 2 timer siden, Entrelac skrev:

Er det i orden, at sidens ledelse chikanerer brugerne?

Det er sikkert ikke i orden, men nu var det nytårsaften i går, så måske kunne de ikke helt holde styr på at tælle likes:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
Skrevet (redigeret)
For 5 minutter siden, gumle skrev:

Okey jeg vidste ikke de måtte læse PB er medmindre der var en anmeldelse :huh: det kan da vist ikke være helt lovligt:sur:

Jeg vil faktisk gerne have en udtalelse fra debathøvdingen om det !!!!!!

Håber virkelig jeg har misforstået noget her, jeg troede "bare" at ens besked blev rettet ( af automatisk retter )hvis det indeholdt ord som d.....net eller ligende. 

Om det er tilladt aner jeg ikke, men det er mit indtryk, at det er almindeligt på mange fora, at admins læser med i brugernes pb'er.

Linket der blev fjernet fra en pb var link til d....net, men som skrevet, så var det i en pb og ikke i en debat-tråd.

Jamen det var da vist meget godt vi fik en tråd om, at admins læser med i pb'er, og ikke kun her på debatten.;)

Redigeret af Entrelac

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.