Entrelac

Ingen chikane fra Debathøvding eller admin.

Recommended Posts

DenBruneMunk
Skrevet (redigeret)
For 3 minutter siden, Helle H skrev:

Denne kommentar virker som et "ulækkert/grimt) angreb på admins/moderatorerne!

Ækelt!

Fedter du for nogen eller?

Redigeret af DenBruneMunk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pharlap
For 3 minutter siden, Helle H skrev:

Denne kommentar virker som et "ulækkert/grimt) angreb på admins/moderatorerne!

Ækelt angreb!

De gør deres job, at det så ikke altid går lige efter den enkeltes ønske, gør det ikke dårligere!

Det er måske for dig svært at forstå humor, selv om det er to smileys  :D  

HUSK at du  ikke  er advokat her på siden, heller ikke smagsdommer,  og du behøver ikke at blande dig. Admins kan godt selv :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
For 2 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Fedter du for nogen eller?

Nej, jeg er selv flere gange blevet alvorligt sat på plads af moderatorene, blevet sat på "pavse-tid" eller hvad det kaldes, men direkte angreb på moderatorerne der bare fører Jubii,s love/regler ud i livet mener jeg er helt galt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 3 minutter siden, pharlap skrev:

HUSK at du  ikke  er advokat her på siden, heller ikke smagsdommer,  og du behøver ikke at blande dig. Admins kan godt selv :D

:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
For 4 minutter siden, pharlap skrev:

Det er måske for dig svært at forstå humor, selv om det er to smileys  :D  

Slet ikke, jeg forstår sagtens "smileys" og ville også hvis det ikke kom fra een i forvejen "kendt" sikkert tá den til følge, men ikke her!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
For 2 minutter siden, Entrelac skrev:

At een skrev:

-----------

Mit svar er " og det er der en del der kan prise sig lykkelige for" .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
1 time siden, Entrelac skrev:

Til trods for, at jeg kun har uddelt 12 likes i dag, så får jeg, igen, denne besked:

"Du kan ikke "Synes godt om" flere indlæg i dag. Du kan maksimalt "Synes godt om" 50 indlæg pr. dag."

Enten er min klage taget til efterretning eller også er der en løs forbindelse et eller andet sted på jubii debatten.

Fakta er, at jeg nu kan like igen.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede

Jeg troede at der var nogle indlæg lu likede så meget at de talte dobbelt. :devil:

Men hvad er en dag herinde? Er det 50 liges fra kl 00.00 til 00.00? Eller er det 50 likes de sidste 24 timer?
Det kunne godt lyde som om det var det sidste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zoxa

@FHHH Jeg ved hvad du mener og der er på nogle områder og debattører en enorm dobbeltmoral fra moderatores side.

Normalt har moderatorerne gjort et godt stykke arbejde, men jeg syntes at der er en del som løber massivt af sporet i øjeblikket og det ødelægger depjatten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
Skrevet (redigeret)
1 time siden, Zoxa skrev:

@FHHH Jeg ved hvad du mener og der er på nogle områder og debattører en enorm dobbeltmoral fra moderatores side.

Normalt har moderatorerne gjort et godt stykke arbejde, men jeg syntes at der er en del som løber massivt af sporet i øjeblikket og det ødelægger depjatten

Lige for tiden og for endnu engang at nævne en unavngiven debatør, så er der ikke meget seriøs debat tilbage på Jubii og jeg tror ikke at dindebat består i denne form særligt længe endnu. Men af en eller anden grund, så vil de ikke gøre noget ved det.

Redigeret af Forhedehulehelvede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.