Entrelac

Censureret pb

Recommended Posts

Entrelac
For 2 minutter siden, Helle H skrev:

Herligt!  Det siges at enighed gør stærk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pharlap
Skrevet (redigeret)

imo er reglerne vedr. indlæg på debatsiden klare,  fint nok,  men pkt. 8 udvider deres anvendelse og det kræver en forklaring fra Jubii's admins.

meget fint eksemplet med håndarbejde, tak Entrelac, for så bliver det konkret. Lad os tage et eksempel:

Hvis jeg fx fandt  en hjemmeside i Ny Zealand med nogle gode mønstre, ville det være forbudt at informere jubii brugere om den, ifølge denne fortolkning  som vi diskuterer her... Slet ikke  smart, synes jeg :angry:

Redigeret af pharlap

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
Skrevet (redigeret)
For 4 minutter siden, pharlap skrev:

1.   men pkt. 8 udvider deres anvendelse og det kræver en forklaring.

Hvorfor?

Reglen betingelsen for deltagelse på Jubii. er dá ret klar!

Det kræver vel bare at man læser /reglerne fra Jubii) inden man tilmelder sig.

Redigeret af Helle H

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 12 minutter siden, Entrelac skrev:

Jamen, så svar lige på denne:

reglerne er så brede, så der er kun en gud, det er admin. Så du kommer ikke ret langt her.

Siten er tilsyneladende ude efter kontrol, og ser man trådene efter i sømmene, så er flere sektioner/emner genopfrisket de seneste 4-5 måneder efter 6-7 år , hvor intet er sket, så det siger måske lidt om stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pharlap

god observation, tak :)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H

For mig ufatteligt hvis/når ganske få ikke fatter/forstår dette:

-----------------

"  Disse regler gælder for al aktivitet på Debatten. Debatindlæg, personlige beskeder, beskeder til besøgende og blogindlæg, mv. "

-----------------

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 6 minutter siden, pharlap skrev:

meget fint eksemplet med håndarbejde, tak Entrelac, for så bliver det konkret. Lad os tage et eksempel:

Hvis jeg fx fandt  en hjemmeside i Ny Zealand med nogle gode mønstre, ville det være forbudt at informere jubii brugere om den, ifølge denne fortolkning  som vi diskuterer her... Slet ikke  smart, synes jeg :angry:

Lige præcis.:D

Og til trods for, at jeg kun har uddelt 12 likes i dag, så får jeg, igen, denne besked:

"Du kan ikke "Synes godt om" flere indlæg i dag. Du kan maksimalt "Synes godt om" 50 indlæg pr. dag."

Af ordensreglerne, under "Generelt" fremgår det: " Indlæg der har karakter af chikane og/eller mobning af enkeltpersoner eller virksomheder, er nedladende, hænger andre ud eller på anden måde virker ubehagelige, vil blive slettet uden varsel og kan føre til bortvisning. "

Men høvding eller admins må åbenbart gerne chikanere.

Hvis jeg pludselig er fraværende, så kan jeg oplyse, at entrelac=neverkont (et strikkemønster;)););)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
For 3 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

reglerne er så brede, så der er kun en gud, det er admin. Så du kommer ikke ret langt her.

Siten er tilsyneladende ude efter kontrol, og ser man trådene efter i sømmene, så er flere sektioner/emner genopfrisket de seneste 4-5 måneder efter 6-7 år , hvor intet er sket, så det siger måske lidt om stedet.

Mon ikke bare der "strammes op"?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pharlap

Entrelac, hvis Jubii reglerne forhindrer håndarbejds interesserede brugere i at snakke om mønstre på hjemmesiden i Ny Zealand, så er disse regler kontraproduktive.

Ganske enkelt!  og det matcher fint Den brune munks observation !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 10 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

:D

For 3 minutter siden, pharlap skrev:

Entrelac, hvis Jubii reglerne forhindrer håndarbejds interesserede brugere i at snakke om mønstre på hjemmesiden i Ny Zealand, så er disse regler kontraproduktive.

Ganske enkelt!  og det matcher fint Den brune munks observation !

:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind