Entrelac

Censureret pb

Recommended Posts

Helle H
For 7 minutter siden, Entrelac skrev:

Du er vist faldet af i svinget.

Vi ved udmærket hvordan man sender pb'er, og hvorfra man gør det.

Denne tråd er jo netop lavet fordi jeg har sendt en pb til en anden bruger på siden, og det havde jeg ikke gjort hvis ikke jeg havde kunnet finde ud af det.

Problemet der skrives om i tråden er, at debathøvding eller en admin censurerer i pb.

Og det har de jo ifl. reglerne for brug af Jubii ret til at gøre!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
Skrevet (redigeret)
For 3 minutter siden, Entrelac skrev:

Den er jeg helt med på, og derfor skrev jeg:

Disse regler gælder for al aktivitet på Debatten. Debatindlæg, personlige beskeder, beskeder til besøgende og blogindlæg, mv.

godt nok?

edit: Jeg mener denne er relevant:     Indlæg hvis eneste formål er at reklamere for andre sider eller produkter, 

Redigeret af DenBruneMunk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
For 7 minutter siden, Entrelac skrev:

En pb = privat besked.

Og eftersom det er privat, så bør debathøvding og admins holde nallerne væk.

Nej ikke hvis der står i reglerne at det er deres ret!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pharlap
Skrevet (redigeret)

og igen, igen, husk at der drejer sig om skrivelser der har som  ene formål at reklamere.

Redigeret af pharlap

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
For 2 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Disse regler gælder for al aktivitet på Debatten. Debatindlæg, personlige beskeder, beskeder til besøgende og blogindlæg, mv.

godt nok?

Nemlig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
Skrevet (redigeret)
For 3 minutter siden, pharlap skrev:

og igen, igen, husk at der drejer sig om skrivelser der har som  ene formål at reklamere.

i dagens Danmark, så har enhver link privat eller public, jo lige præcis det. Vi har bare svært ved at se det.

Så må man holde sig til at tale om tingene og ikke linke til dem.

edit: Men tak, godt at vide, at moderatorer keder sig så meget, at de læser andres PB her ;(  Det lyder ikke som en site med særlig interesse i at beholde sine brugere.  Tænk om det er rygtes ude på andre forums :)

Redigeret af DenBruneMunk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pharlap
Lige nu, DenBruneMunk skrev:

i dagens Danmark, så har enhver link privat eller public, jo lige præcis det. Vi har bare svært ved at se det.

nææ,  her er jeg ikke enig i, for  det er nu en overfortolkning, som åbner døren til censur.

vi  kan også udveksle private mail adresser, eller hvad ? brevduer kan også komme på tanke  :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
Lige nu, pharlap skrev:

nææ,  her er jeg ikke enig i, for  det er nu en overfortolkning, som åbner døren til censur.

vi  kan også udveksle private mail adresser, eller hvad ? brevduer kan også komme på tanke  :devil:

En link leder dig væk fra siden , som alt andet som henviser til andre sider. Dette betegnes som hijacking, så lige meget hvordan din personlige holdning er til det, så ændrer det ikke på det faktum at du ledes over på en ny side og mister interessen for den du kom frem.  Så jeg er enig i at det ikke er fair men det er derfor links forbydes på mange sider MEN! i PB der er der godt nok trukket nye røde linjer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 8 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

godt nok?

edit: Jeg mener denne er relevant:     Indlæg hvis eneste formål er at reklamere for andre sider eller produkter, 

Jeg mener ikke, at en pb = indlæg.

For 1 minut siden, pharlap skrev:

1. Helt enig.

2. Nej, du må heller ikke reklamere for dig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
For 4 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

edit: Men tak, godt at vide, at moderatorer keder sig så meget, at de læser andres PB her ;(  Det lyder ikke som en site med særlig interesse i at beholde sine brugere.  Tænk om det er rygtes ude på andre forums :)

Det kan være "moderatorenes" job her på Jubii blandt andet at gennemse P.B.erne + alle de for alle deltageres indlæg og sætte ind hvis der foregår noget der ikke er tilladt ifl. Jubii.

Måske er det kommet bag på nogen der ikke har læst regner/betingelser ordentligt igennem og som så måske vil aftale et eller andet med hverandre fx.  fælles angreb på enkelte debattører eller lignende os så kommer det vel bag på dem at Jubii i deres medlems regler har oplyst at P.B.er bliver tjekket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind