Entrelac

Censureret pb

Recommended Posts

Entrelac
For 4 minutter siden, Helle H skrev:

Jeg lægger især mærke til dette:

" Disse regler gælder for al aktivitet på Debatten. Debatindlæg, personlige beskeder, beskeder til besøgende og blogindlæg, mv. "

------------

Jeg ser tydeligt disse regler/betingelser for deltagelse/medlemsskab af Jubii-debat stæående i betingelserne:

" Generelt
Indlæg som ikke er relaterede til emnet, eller som på anden vis ikke lever op til almindelig sund fornuft, vil blive slettet af redaktionen uden varsel og kan føre til bortvisning.
•    Indlæg hvis eneste formål er at reklamere for andre sider eller produkter, vil blive slettet uden varsel og kan føre til bortvisning.
•    Indlæg der har karakter af chikane og/eller mobning af enkeltpersoner eller virksomheder, er nedladende, hænger andre ud eller på anden måde virker ubehagelige, vil blive slettet uden varsel og kan føre til bortvisning.
•    Obstruktion af debatten - herunder spam - er forbudt og kan føre til bortvisning.
•    Hetz af en person vil medføre bortvisning fra debatten. Dette gælder også hvis der bruges dobbeltprofiler til samme formål.
•    Du accepterer, at alt, der postes i de åbne debatfora, af Jubii A/S og koncernforbundne selskaber kan offentliggøres i ubegrænset omfang på koncernens medier og tjenester uden yderligere samtykke. Jubii A/S behandler dine oplysninger efter gældende lovgivning og videregiver eller videresælger ikke dine oplysninger til 3. part.
•    Jubii forbeholder sig retten til uden foregående varsel at slette indlæg på debatten eller at nægte en bruger adgang til debatten.
•    Disse regler gælder for al aktivitet på Debatten. Debatindlæg, personlige beskeder, beskeder til besøgende og blogindlæg, mv.

Overtrædelse af disse ordensregler vil i værste fald kunne føre til udelukkelse fra Jubii Debatten!

Det du har fundet her er under "Generelt", det handler om indlæg i debatten og har intet med pb'er at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 48 minutter siden, Helle H skrev:

Hvis/når Jubii (allerede ved brugernes indmeldelse),skriver at de evntl. gør det må det være lovligt på deres side, ingen er jo tvunget til at være her, med det er vel Jubii der bestemmer hvilke regler et medlemsskab indebærer!

ja selv dobbeltprofil accepteres her helle var det 26/12 du fandt den anden sidst kære ven.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
Skrevet (redigeret)
For 3 minutter siden, Entrelac skrev:

Det du har fundet her er under "Generelt", det handler om indlæg i debatten og har intet med pb'er at gøre.

Der er vist ved siden af ID,navnene en rubrik med en "kuvert" den er (mener jeg beregnet til P.B.).

Og den har nok bare den virkning/funktion at det man skriver i den (direkte) ikke kommer ud på de offentlige debatsider.

Redigeret af Helle H

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 1 minut siden, Helle H skrev:

Der er vist ved siden af ID,navnene en rubrik med en "kuvert" den er (mener jeg beregnet til P.B.).

Du er vist faldet af i svinget.

Vi ved udmærket hvordan man sender pb'er, og hvorfra man gør det.

Denne tråd er jo netop lavet fordi jeg har sendt en pb til en anden bruger på siden, og det havde jeg ikke gjort hvis ikke jeg havde kunnet finde ud af det.

Problemet der skrives om i tråden er, at debathøvding eller en admin censurerer i pb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 3 minutter siden, Helle H skrev:

Og den har nok bare den virkning/funktion at det man skriver i den (direkte) ikke kommer ud på de offentlige debatsider.

En pb = privat besked.

Og eftersom det er privat, så bør debathøvding og admins holde nallerne væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
Skrevet (redigeret)
For 9 timer siden, IHS skrev:

Disse regler gælder for al aktivitet på Debatten. Debatindlæg, personlige beskeder, beskeder til besøgende og blogindlæg, mv.

Redigeret af DenBruneMunk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pharlap
Skrevet (redigeret)
For 2 minutter siden, Entrelac skrev:

En pb = privat besked.

det er jeg er helt enig i!  og hvis de ikke gør det skal de sige klart og tydeligt !

Redigeret af pharlap

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 1 minut siden, Entrelac skrev:

En pb = privat besked.

Nå, kan ikke inkludere teksten men hvis betingelser, inkluderer PB, så kan du intet gøre. 

Præcis som email på jobbet, er alt det kræver at chefen eller arbejdshåndbog beskriver at de læser ens firma email, så kan du ikke brokke dig over de gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pharlap
Lige nu, DenBruneMunk skrev:

Nå, kan ikke inkludere teksten men hvis betingelser, inkluderer PB, så kan du intet gøre. 

Præcis som email på jobbet, er alt det kræver at chefen eller arbejdshåndbog beskriver at de læser ens firma email, så kan du ikke brokke dig over de gør.

jeps, du har ramt helt præcis prikken på i'et.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 1 minut siden, DenBruneMunk skrev:

Den er jeg helt med på, og derfor skrev jeg:

For 12 timer siden, Entrelac skrev:

Denne, fra ordensreglerne, er jeg helt med på, men hvoraf fremgår det, at man ikke må sende en pb med link til et andet debatforum på nettet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind