Entrelac

Censureret pb

Recommended Posts

pharlap
For 2 minutter siden, fedtegreven af næstved skrev:

pharlab.mener du dermed at jubi står over loven ang pm ?

nææ, Jubii skal respektere loven.  Privat korrespondance er PRIVAT imo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

hvad der blev overgivet var en simpel webadresse intet andet men ikke om jeg forstår at alle brugere af siden kan og vil acceptere en sådan fremfærd fra admin side.  det her er da helt i skoven.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 1 minut siden, pharlap skrev:

nææ, Jubii skal respektere loven.  Privat korrespondance er PRIVAT imo.

okay så er vi da enige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
For 36 minutter siden, fedtegreven af næstved skrev:

pharlab.mener du dermed at jubi står over loven ang pm ?

jubi vil have os til at følge et regelsæt.  okay   men modsat må jubi også selv overholde spillereglerne.

det kan ikke desto mindre være det bedste for alle parter.

Hvis/når Jubii (allerede ved brugernes indmeldelse),skriver at de evntl. gør det må det være lovligt på deres side, ingen er jo tvunget til at være her, med det er vel Jubii der bestemmer hvilke regler et medlemsskab indebærer!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pharlap
For 8 minutter siden, Helle H skrev:

Hvis/når Jubii (allerede ved brugernes indmeldelse),skriver at de evntl. gør det må det være lovligt på deres side, ingen er jo tvunget til at være her, med det er vel Jubii der bestemmer hvilke regler et medlemsskab indebærer!

det ser ud som om du ikke helt  har forstået hvad vi diskuterer her,  men det er ikke første gang når det sker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 8 timer siden, IHS skrev:

Det står nederst i ordensreglerne, under punktet ”Generelt”:

…………………………………

Indlæg hvis eneste formål er at reklamere for andre sider eller produkter, vil blive slettet uden varsel og kan føre til bortvisning.

…………………………………

Jubii forbeholder sig retten til uden foregående varsel at slette indlæg på debatten eller at nægte en bruger adgang til debatten.

Disse regler gælder for al aktivitet på Debatten. Debatindlæg, personlige beskeder, beskeder til besøgende og blogindlæg, mv.

Så hvis ikke din PB falder ind under 1. pkt., så kan Jubii altid slette PB’er m.v. efter for godt befindende efter 2. pkt.

Godt nytår! :-)

Den har jeg læst.

Men når der står "indlæg", så opfatter jeg det som de indlæg man skriver i en tråd, altså "debatindlæg".

En pb har intet med et debatindlæg at gøre.

For 4 timer siden, pharlap skrev:

er med på regler ang. indlæg på siden, men personlige beskeder, som sendes til modtagerens indboks, er ikke private?

Jeg har i mange år vidst, at admins kan (og gør det) læse med i pb'er, men at de ligefrem går ind og sletter i dem, det er ikke i orden.

For 2 timer siden, Forhedehulehelvede skrev:

Er det debathøvding der har kigget?

Om det er debathøvdingen eller en af hans admins ved jeg ikke, men linket er slettet.

For 1 time siden, pharlap skrev:

I den henseende fungerer det godt, men jeg mener ikke at det er ensbetydende med at en eller anden på jubii tjekker indbokse for at se hvad brugere skriver til hinanden ( og selvfølgelig fhhh's nøgenbilleder... :devil:  )

Oooh sh*t, jeg havde s'g* helt glemt det med billederne.:shock:

For 34 minutter siden, Helle H skrev:

Helt enig i, at man ved indmeldelse siger ja til, at overholde nogle regler.

Men denne regel står ingen steder.

Ligesom man heller ikke ved indmeldelse bliver oplyst om, at man "kun" kan uddele 50 likes om dagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
For 30 minutter siden, pharlap skrev:

det ser ud som om du ikke helt  har forstået hvad vi diskuterer her,  men det er ikke første gang når det sker.

I så tilfælde burde du/i vel forklare jeres brokken lidt bedre, så evntl. misforståelser kan undgås!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
Skrevet (redigeret)
For 2 minutter siden, Entrelac skrev:

Den har jeg læst.

Men når der står "indlæg", så opfatter jeg det som de indlæg man skriver i en tråd, altså "debatindlæg".

Jeg har i mange år vidst, at admins kan (og gør det) læse med i pb'er, men at de ligefrem går ind og sletter i dem, det er ikke i orden.

Om det er debathøvdingen eller en af hans admins ved jeg ikke, men linket er slettet.

Ligesom man heller ikke ved indmeldelse bliver oplyst om, at man "kun" kan uddele 50 likes om dagen.

Forskellen med indlæg og pb har jeg også tænkt på.

Redigeret af Forhedehulehelvede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
Skrevet (redigeret)
For 4 minutter siden, Entrelac skrev:

Den har jeg læst.

Jeg lægger især mærke til dette:

" Disse regler gælder for al aktivitet på Debatten. Debatindlæg, personlige beskeder, beskeder til besøgende og blogindlæg, mv. "

------------

Jeg ser tydeligt disse regler/betingelser for deltagelse/medlemsskab af Jubii-debat stæående i betingelserne:

" Generelt
Indlæg som ikke er relaterede til emnet, eller som på anden vis ikke lever op til almindelig sund fornuft, vil blive slettet af redaktionen uden varsel og kan føre til bortvisning.
•    Indlæg hvis eneste formål er at reklamere for andre sider eller produkter, vil blive slettet uden varsel og kan føre til bortvisning.
•    Indlæg der har karakter af chikane og/eller mobning af enkeltpersoner eller virksomheder, er nedladende, hænger andre ud eller på anden måde virker ubehagelige, vil blive slettet uden varsel og kan føre til bortvisning.
•    Obstruktion af debatten - herunder spam - er forbudt og kan føre til bortvisning.
•    Hetz af en person vil medføre bortvisning fra debatten. Dette gælder også hvis der bruges dobbeltprofiler til samme formål.
•    Du accepterer, at alt, der postes i de åbne debatfora, af Jubii A/S og koncernforbundne selskaber kan offentliggøres i ubegrænset omfang på koncernens medier og tjenester uden yderligere samtykke. Jubii A/S behandler dine oplysninger efter gældende lovgivning og videregiver eller videresælger ikke dine oplysninger til 3. part.
•    Jubii forbeholder sig retten til uden foregående varsel at slette indlæg på debatten eller at nægte en bruger adgang til debatten.
•    Disse regler gælder for al aktivitet på Debatten. Debatindlæg, personlige beskeder, beskeder til besøgende og blogindlæg, mv.

Overtrædelse af disse ordensregler vil i værste fald kunne føre til udelukkelse fra Jubii Debatten!

Redigeret af Helle H

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 2 minutter siden, Forhedehulehelvede skrev:

Forskellen med indlæg og pb har jeg hoså tænkt på.

Jeg sidder og tænker over denne forskel, og ved ikke om jeg husker forkert.

Men er det ikke sådan, at når man deltager i en debat, uanset om den foregår i et forum på nettet, eller om den foregår via f.eks. læsebreve, så kaldes sådanne bidrag for "indlæg i debatten"?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind