Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
stig6499

pladespiller

Recommended Posts

stig6499
On 4.12.2019 at 15:20, stig6499 skrev:

Jeg har lige fået en E-mail fra dem de kan stadigvæk ikke sige hvornår de sender min pladespiller men jeg skal holder øje med min E-mail så jeg kan se hvonår de sender den folk er gået helt agurk over black friday 

jeg fik en E-mail i dag min pladespiller er sendt med posten i dag , det er jo fucking julemåned så det er jo ikke sikkert at den ankommer til mig på mandag , men den er på vej yes 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
On 29/11/2019 at 14:02, stig6499 skrev:

det er jo i dag vi fik penge  , så jeg har købt en ny pladespiller ,  en pro-ject debut carbon dc , det er ikke et black friday tilbud , den bliver levert med en Ortofon 2M red MM pickup , på min gamle pro-ject pladespiller har jeg en Ortofon 2M blue MM pickup som er bedre pickup end  Ortofon 2M red MM pickup , de 2 pickupper har det samme kabinet , det er kun pickup nålen der er forskellig , så man kan skifte pickup nål på de 2 kabinettet , så jeg tager pickup nålen af den gamle pickup Ortofon 2M blue MM pickup og tager nålen af den nye pickup Ortofon 2M red , så bytter jeg bare rundt på de 2 pickup nåle , de kan ikke garantere hvornår jeg får den med posten på grund af black friday hvor post nord har ekstra travlt 

Så kom den med posten 

20191211_155318.jpg

20191211_155301.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naturlig
On 16.6.2017 at 19:20, stig6499 skrev:

Jeg har været i pladebutikken og købt 

Agnethe fæltskog i stand alone

the Best of Alan parsons project

Nanna små blå breve

Jennifer rush heart over mind 

Simpel minds once upon a time og new gold dream

Eurythmics V 1984

Hanne Boel kinda soul

Tina turner Tina live

Louis Armstrong Hello Dolly 

jeg skal høre nogle af dem i aften

Jeg ved godt det en gammel tråd, men det da helt beroligende at se der stadig er folk der høre rigtig musik :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 9 timer siden, naturlig skrev:

Jeg ved godt det en gammel tråd, men det da helt beroligende at se der stadig er folk der høre rigtig musik :) 

mange tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...