Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Forhedehulehelvede

Forsvar.

Recommended Posts

Helle H
For 14 minutter siden, Forhedehulehelvede skrev:

Nej det er ikke pga. sprogbrug. Prøv at læs hvad jeg skriver længere oppe.

Det ville ellers ikke undre mig om det havde være sprogbruget og talemåden til andre debattører der havde givet dig en eller flere advarsler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
For 13 minutter siden, Helle H skrev:

Det ville ellers ikke undre mig om det havde være sprogbruget og talemåden til andre debattører der havde givet dig en eller flere advarsler.

Nej, men nu har du som regel ikke ret i meget af det du siger og det har du heller ikke her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pharlap

Forhedehulehelvede, mod Indtilligentsia kæmper selv guderne forgæves  :D

En anden ting: Jeg har kigget her på siden, men kunne ikke finde nogen regler vedr. advarsler og bortvisning. Det undrer mig  meget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 21 timer siden, Helle H skrev:

Jeg synes egentlig, at dine indlæg er tæt på at være forfølgelse i denne tråd. 

Måske skulle FHHH melde dig. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
For 25 minutter siden, Maeve skrev:

Jeg synes egentlig, at dine indlæg er tæt på at være forfølgelse i denne tråd. 

Måske skulle FHHH melde dig. :D

Ja måske HVIS der ikke havde været noget om det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
For 36 minutter siden, Helle H skrev:

Ja måske HVIS der ikke havde været noget om det!

Det er sgu' ligemeget. Kan du bevise at det ikke er forfølgelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kirstine.12

Man burde ha lov til at argumentere for sine indlæg imo.

Meningen er let at misforstå i skrevet sprog. Synes ikke jeg har lagt mærke til noget, der er gået meget over stregen FHHH.

Men du er jo ikke smidt ud endnu...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg synes, det er svært, men hvis advarslerne virkelig falder på en måde, så man bliver advaret helt konkret om, hvad det er, der går over stregen, har man dels en chance for at ændre adfærd, dels kan man forsvare sig, hvis man føler sig misforstået.

Jeg har selv prøvet at få en advarsel med en tidligere profil, hvor jeg virkelig ikke havde ment det på den måde, som anmelderen havde opfattet det. Men i og med at høvdingen læste det på samme måde, måtte jeg  jo tage til efterretning - og prøve at være mere tydelig i mit sprog.

Jeg håber, at man ved anmeldelser kigger lige så meget på anmelderens indlæg og attitude, for somme tider går der lidt sandkasse i den herinde, og så er det åbenbart svært at tåle svar på tiltale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
For 2 timer siden, kirstine.12 skrev:

Meningen er let at misforstå i skrevet sprog. Synes ikke jeg har lagt mærke til noget, der er gået meget over stregen FHHH.

Det har jeg været flere gange, når en vis debatør klager til farmand over at jeg besvarer vedkommendes, må jeg sige, meget uovervejet indlæg. Og klager vedkommende igen, kan jeg blive såvidt permanent ud. Det gør jo at jeg ikke bare kan svare i de træde jeg vil, Da jeg så pludselig kan være ude forever.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
For 2 timer siden, kirstine.12 skrev:

Det har jeg været flere gange, når en vis debatør klager til farmand over at jeg besvarer vedkommendes, må jeg sige, meget uovervejet indlæg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites