Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Forhedehulehelvede

Forsvar.

Recommended Posts

Helle H
For 19 timer siden, Forhedehulehelvede skrev:

Jeg forfølger ikke nogle personer her på debatten. Men nogle er så hamrende uintelligente og lukker så meget mund lort ud, at jeg bliver nødt til at kommentere det. At vedkommende så løber tilbage til far (DH) og jamrer sig over at han bliver svaret igen, må være vedkommendes eget problem.

Rigtigt der er uden al tvivl på DIN og andre debattører "intiligents" og sikkert opfattelse, spørgsmålet vil så nok være om det er DIN eller alle andres intilligent /opfattelse der er den rigtige.

Jeg har sikkert min egen mening om netop det spørgsmål.

NB. 

Normalt retter min STAVEKONTROL den slags stavefejl som DU her straks falder over, MEN husk nu på at det at en debattør måske er bedre til at stave er slet ikke ensbetydende med at "stave-diktatoren" har mere ret, nok tin mindre, men vil så prøve at hævde sig på sin stavekunnen!  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 19 timer siden, Forhedehulehelvede skrev:

Hvordan vil du det? Du kan jo ikke noget. Ser bare en rød skærm hvor man kan skrive til support.

Før du modtager en permanent bortvisning, så har man en dialog. Du har ret i, at når fælden er klappet, så ophører dialogen. 

Jeg ved faktisk ikke om man så kan fremføre sin anke hos support. Men det er måske en mulighed. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
For 1 minut siden, ThomasSneum skrev:

Før du modtager en permanent bortvisning, så har man en dialog. Du har ret i, at når fælden er klappet, så ophører dialogen. 

Jeg ved faktisk ikke om man så kan fremføre sin anke hos support. Men det er måske en mulighed. 

Nej der er ingen dialog. Der kommer en kasse frem hvor du skal acceptere din advarsel.Før du accepterer den kan du INTET og bagefter kan du heller ikke noget, for så er du bortvist.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
Lige nu, Forhedehulehelvede skrev:

Nej der er ingen dialog. Der kommer en kasse frem hvor du skal acceptere din advarsel.Før du accepterer den kan du INTET og bagefter kan du heller ikke noget, for så er du bortvist.

Du bliver ikke bortvist ved en enkelt advarsel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
For 12 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Du bliver ikke bortvist ved en enkelt advarsel. 

Gør man ikke? Det kommer som en overraskelse for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
Lige nu, Forhedehulehelvede skrev:

Gør man ikke? Det kommer som en overraskelse for mig.

Hvis man gjorde var det ikke en advarsel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
For 17 minutter siden, Forhedehulehelvede skrev:

Har DU der kalder dig "   Forhedehulehelvede " modtaget EEN advarsel og er det evntl. for dit ind i mellem grimme sprogbrug over for andre debattører her på Jubii. siden du beklager dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
1 time siden, Helle H skrev:

Har DU der kalder dig "   Forhedehulehelvede " modtaget EEN advarsel og er det evntl. for dit ind i mellem grimme sprogbrug over for andre debattører her på Jubii. siden du beklager dig?

Jeg syntes faktisk bare at du skulle blande dig uden om den snak her. Det er ikke dit nummer jeg har ringet op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
For 31 minutter siden, Forhedehulehelvede skrev:

Jeg syntes faktisk bare at du skulle blande dig uden om den snak her. Det er ikke dit nummer jeg har ringet op.

Klart nok, VI er jo slet ikke enige, men hvis du (som det tyder på evntl. har fået en advarsel grundet dit ind i mellem modbydelige sprogbrug til andre debattører så forstå jeg det 100%

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
For 4 timer siden, Helle H skrev:

Klart nok, VI er jo slet ikke enige, men hvis du (som det tyder på evntl. har fået en advarsel grundet dit ind i mellem modbydelige sprogbrug til andre debattører så forstå jeg det 100%

Nej det er ikke pga. sprogbrug. Prøv at læs hvad jeg skriver længere oppe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites