Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Forhedehulehelvede

Forsvar.

Recommended Posts

Forhedehulehelvede

Hvordan forsvarer man sig mod bortvisning? Jeg har været bortvist et par gange, men det har ikke altid været helt retfærdigt. 

Jeg er blevet bortvist for at forfølge en anden debattør, hvilket 100% er rigtigt. Debattøren i eksemplet er f.eks. berygtet for at komme med en masse uovervejet og udokumenterede påstande. Dem kommenterede jeg så, efterhånden som jeg stødte på dem og det gjorde man næsten over alt. Det gjorde at vedkommende klynkende til debathøvding, som så bortviste mig, med sidste chance før permanent bortvisning. 

Her savnede jeg en mulighed for at fremlægge min side af historien, men du får en forklaring som du skal acceptere før du kan noget som helst, men når du først har accepteret det, kan du ikke gøre andet end at vente, eller kontakte support. 

Går support også til dh, eller er det bare helt umuligt at forsvare sig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pharlap

av for søren !  :)   med det nick du har er det måske lidt svært at undgå prygl. :D

Spøg til side, er det ikke sådan at man er uskyldig inden andet er bevist ?  og derfor skal man lytte til alle parter. Jeg spørger fordi er er helt ny her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

En permanent bortvisning kommer jo ikke ud af det blå, og i den mellemværende periode kan man jo skrive til DH. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H

Mon IKKE det der evntl. er klaget over (an. dig) fx. er DIT ubehøvlede/modbydelige sprogbrug, forfølgelse af (personer der ikke lige er enige med dig) overfor div. andre debattører der kan há afstedkommet det du her beklager dig over?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
1 time siden, Helle H skrev:

Mon IKKE det der evntl. er klaget over (an. dig) fx. er DIT ubehøvlede/modbydelige sprogbrug, forfølgelse af (personer der ikke lige er enige med dig) overfor div. andre debattører der kan há afstedkommet det du her beklager dig over?

Jeg forfølger ikke nogle personer her på debatten. Men nogle er så hamrende uintelligente og lukker så meget mund lort ud, at jeg bliver nødt til at kommentere det. At vedkommende så løber tilbage til far (DH) og jamrer sig over at han bliver svaret igen, må være vedkommendes eget problem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
For 3 timer siden, ThomasSneum skrev:

En permanent bortvisning kommer jo ikke ud af det blå, og i den mellemværende periode kan man jo skrive til DH. 

Hvordan vil du det? Du kan jo ikke noget. Ser bare en rød skærm hvor man kan skrive til support.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
For 13 minutter siden, Forhedehulehelvede skrev:

Jeg forfølger ikke nogle personer her på debatten. Men nogle er så hamrende uintelligente og lukker så meget mund lort ud, at jeg bliver nødt til at kommentere det. At vedkommende så løber tilbage til far (DH) og jamrer sig over at han bliver svaret igen, må være vedkommendes eget problem.

Rigtigt der er uden al tvivl på DIN og andre debattører "indtiligents" og sikkert opfattelse, spørgsmålet vil så nok være om det er DIN eller alle andres indtilligent /opfattelse der er den rigtige.

Jeg har sikkert min egen mening om netop det spørgsmål.

-------

Men mon ikke at både Jubii og deres moderatorer vil mener at både indlæg/oplæg og kommentarer bør foregå i en ordentlig tone og at de ellers vil skride ind overfor sprogbruget?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
For 20 minutter siden, Helle H skrev:

Rigtigt der er uden al tvivl på DIN og andre debattører "indtiligents" og sikkert opfattelse, spørgsmålet vil så nok være om det er DIN eller alle andres indtilligent /opfattelse der er den rigtige.

Jeg har sikkert min egen mening om netop det spørgsmål.

-------

Men mon ikke at både Jubii og deres moderatorer vil mener at både indlæg/oplæg og kommentarer bør foregå i en ordentlig tone og at de ellers vil skride ind overfor sprogbruget?

Eftersom du staver "intelligens" med D, har du selv svaret på spørgsmålet. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pharlap

Det er lige gået op for mig at Jubii debatten har sin egen Indtilligentsia  :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede

Der blev sgu' stille pludseligt. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites