Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Jonas Kofoed

Black friday hype - hvor, hvad, hvorfor?

Recommended Posts

Jonas Kofoed

Hey alle

Ved godt der er mange der er skeptiske omkring black friday kan det nu passe med de store rabatter, hvem bliver fanget i krydsilden osv.

Men alligevel syntes jeg nu stadig vi skal have noget hype igang - så lad os høre hvor og hvad har i planer om at få købt på fredag og hvorfor?

Skal selv personligt forbi (Link fjernet af moderator) for at finde en gave til kæresten da de kørte 25% på alt sidste år.

/Jonas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MixZer0
On 23/11/2016 at 10:27, Jonas Kofoed skrev:

Hey alle

Ved godt der er mange der er skeptiske omkring black friday kan det nu passe med de store rabatter, hvem bliver fanget i krydsilden osv.

Men alligevel syntes jeg nu stadig vi skal have noget hype igang - så lad os høre hvor og hvad har i planer om at få købt på fredag og hvorfor?

Skal selv personligt forbi (Link fjernet af moderator) for at finde en gave til kæresten da de kørte 25% på alt sidste år.

/Jonas

Det er måske lidt sent, men kan altid anbefale en af følgende tøjbutikker:

• 2trendy
  • hardcasa
  • trendlovers

De har alle sammen et stort udvalg, samt gratis og hurtig levering. Der er blandt andet et stort udvalg af nye varer fra Selected hos 2trendy.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ksk55

Dette er godt nok et indlæg fra 2016, men det er snart ved at være aktuelt igen. Umiddelbart tror jeg, at det er tøjshops online der kører mest rabat - det er en af de eneste brancher, hvor priserne holdes nogenlunde, så der er derved lidt luft til at kunne køre nogle ekstra store rabatter. Dog skal man ikke undervurdere elektronikmarkedet - en ting man dog skal være opmærksom på, er hvis der hæves på førpriserne. Elgiganten har bl.a. været stygge til det, erindrer jeg en historie med fra sidste år. Tøjvirksomheder der uden tvivl vil køre med rabatter i år er Stylepit, Zalando, Quint, Styled, Asos m.v. - måske også nogle mindre spillere på markedet, som forsøger at finde fodfæste vha. rabatter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...