Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Deprimeret

Føler mig forrådt af min eneste ven

Recommended Posts

Deprimeret

Hej

Føler mig forrådt af min eneste kammerat og min eks kæreste som venter mit barn....

Længere historie.......

Min eks kæreste og jeg er gået fra hinanden forden små 2 år siden hvor vi  flyttede fra hinanden, vi har 2 små børn sammen...

Det har været en del rodet de sidste års tid, mest mig.......jeg ved det godt.....har set en anden pige derefter......har betroet mig til min eneste kammerat.......han ved sku godt at jeg inderst inde elsker hende....og nej har ikke været så god til at vise det....har spurgt ham til råds de sidste års tid...havde behov for at snakke med nogen.....

Har fundet ud af at min eneste kammerat har været sammen med min eks imens vi var sammen ..selv om han sagde det har de ikke ....de er så kærester nu.....han ved godt at jeg elsker hende selv om det er rodet 

Fuck vi kan slet ikke få samarbejdet til at fungere imellem os........lige nu har mest lyst til at smadre ham eller stikke af fra det hele på den ene eller anden måde .....kan virkelig ikke overskud fremtiden......

En klog mand sagde engang det handler ikke om hvor mange gange du kommer ned, men om hvor mange gange du kommer op ....denne gang  så kan jeg slet ikke engang nå op se til kanten....

Please help inden jeg gør noget forkert 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JustAnne

Tror du skal tage en pause fra din kammerat og din ex og finde ud af hvad du selv vil med dit eget liv. En del af de bproblemer du beskriver ser ud til at kome af at du ikke selv ved hvad du vil...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
At glædes ved det gode

Ked af at høre, at du er i den møgsituation. Sagen er bare den, at vi som mennesker er nødt til at lade hinanden træffe vores egne beslutninger, hvor ondt det end gør, og der er mange andre superdejlige kvinder derude! At det er megaufedt, at din eks har valgt at finde sammen med din bedste ”kammerat” kan vi alle vist hurtigt blive enige om. Jeg synes, at du skal tænke på dine børn samt tænke over, hvilken mand du ønsker at være, en kærlig far eller en hævntørstig osv. Det er selvfølgelig et kæmpe tillidsbrud, der er sket her, og det kommer til at tage tid for dig at komme dig over det, men du skal nok klare det! Den menneskelige psyke kan klare meget mere, end vi tror, og tænk på, at du har muligheden for at statuere et rigtig fint eksempel for dine børn, der fortjener en positiv fremtid sammen med deres far. Og du har først og fremmest rigtig meget tilbage at opleve af dit eget liv. Hvis du virkelig ønsker at vinde din eks tilbage, er du nødt til at vise hende den største respekt og kærlighed, selv i denne situation, og lade hende vide, at du altid vil elske hende lige meget hvad, uanset om hun nogensinde tager dig tilbage eller ej. Du vil altid være far til hendes børn, hvis du altså selv ønsker det, men det kræver, at du træffer de rigtige beslutninger :)

Ønsker dig al mulig held og lykke og tror på dig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Det er et rigtig grimt tillidsbrud du har oplevet, både fra din eks og fra din eneste ven.:ae:

Som din situation, og dermed din tilstand, er lige nu bør du ikke træffe nogle vigtige beslutninger lige nu.

Lige nu skal du kun koncentrere dig om at  "overleve", og så skal du tænke på dine børn og gøre hvad du kan for at deres liv kan fortsætte så normalt som muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kirstine.12

Jeg mener du ku have brug for noget støtte evt. professionel coaching. Det har gavnet mig i krisesituationer. Det kan man godt sige du er i lige nu. En coach eller en præst (også selv om man ikke føler sig super kristen) kan være gavnlig at snakke med. Ansigt til ansigt sker der meget og præsten har tavshedspligt og er erfarne med svære følelser i livet.

En coach koster noget, men er også erfarne og kloge til at støtte. Bedst med en der blir anbefalet evt fra nettet.

God vind fremover, vi er flere der har været der og er kommet videre. Synes du er god til at se tingene i øjnene, og derfra kan det kun gå fremad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites