Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Helle H

Stalking!

Recommended Posts

Helle H
For 4 minutter siden, Zoxa skrev:

Juridisk ser jeg ikke det store problem i forhold til mulighederne for at retsforfølge og straffe stalking. 

Jeg ser til gengæld et kæmpe problem i forhold til politiets ageren ved en henvendelse omkring stalking, hvor de reelt nægter fks at tage det til rapport og at de heller ikke følger op på det efterfølgende. Og det uanset hvor alvorlig situationen er for anmelderen eller hvor grove trusler fks kan være.

Jeg ved det desværre af bitter erfaring

Her får DU et par HJERTER herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy
For 6 timer siden, Zoxa skrev:

Juridisk ser jeg ikke det store problem i forhold til mulighederne for at retsforfølge og straffe stalking. 

Jeg ser til gengæld et kæmpe problem i forhold til politiets ageren ved en henvendelse omkring stalking, hvor de reelt nægter fks at tage det til rapport og at de heller ikke følger op på det efterfølgende. Og det uanset hvor alvorlig situationen er for anmelderen eller hvor grove trusler fks kan være.

Jeg ved det desværre af bitter erfaring

Det er ikke altid, at politiet tager alvorlige problemer alvorligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 12 timer siden, Helle H skrev:

Her får DU et par HJERTER herfra.

Jeg ved ikke, om du ikke er klar over, at folk godt kan se, hvem der har givet hjerter. Hvis man fører musen hen over hjertet, står der "se hvem, der synes om" og så kan man trykke der og se, hvem der har givet positiv respons. Så du behøver ikke skrive det i tråden.

Bare til info. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
For 10 timer siden, Maeve skrev:

Jeg ved ikke, om du ikke er klar over, at folk godt kan se, hvem der har givet hjerter. Hvis man fører musen hen over hjertet, står der "se hvem, der synes om" og så kan man trykke der og se, hvem der har givet positiv respons. Så du behøver ikke skrive det i tråden.

Bare til info. :)

Er det eller er det ikke tilladt at skrive til en anden debattør at man gerne ville give vedkomne fx, 10 hjerter?

Hvis der er et forbud, så har jeg ikke læst/set det, så kopier venligst det eventueller sted her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 1 time siden, Helle H skrev:

Er det eller er det ikke tilladt at skrive til en anden debattør at man gerne ville give vedkomne fx, 10 hjerter?

Det kommer vist an på, hvem, der læser det, jeg synes da, det er fint, at skrive "Jeg giver dig 10 stjerner", for vi kan desværre kun give een stjerne ad gangen, og mange kommentarer er mindst det 10-dobbelte værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
For 3 minutter siden, dewey skrev:

Det kommer vist an på, hvem, der læser det, jeg synes da, det er fint, at skrive "Jeg giver dig 10 stjerner", for vi kan desværre kun give een stjerne ad gangen, og mange kommentarer er mindst det 10-dobbelte værd.

Men er det eller er det IKKE tilladt at vise en anden debattør at man hvis man kunne ville give vedkomne fx. 10 hjerter ?

Som jeg forstår "Maeve,s" indlæg/kommentar til mig, så er det ikke lovligt og det afstedkommer så mit spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites