Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

gumle

Salg af iphone hjælp

Recommended Posts

gumle

Jeg har solgt to iPhones på dba til en kvinde for 2 måneder siden, nu skriver hun at hun har sendt dem til Pakistans og at de ikke kan bruge dem, fordi der står på dem at simkort ikke er supportet. Tlferne var ikke sim-låst det ved jeg, idet jeg har købt dem i Elgiganten uden binding. De fejlede ingenting, da vi havde dem. 

Mit spørgsmål er hvad skal jeg gøre, hun skriver og skriver til mig ? 

Jeg har skrevet til hende at jeg ikke kan hjælpe, idet tlferne intet fejlede og jeg aner intet om åbning af iphone i udlandet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede

Næste gang hun skriver svarer du "Hallo. Det er Inger Støjberg"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle
For 8 minutter siden, Forhedehulehelvede skrev:

Næste gang hun skriver svarer du "Hallo. Det er Inger Støjberg"

:lol::klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Udover det lyder som en vandet historie og snyd. Så skal du bare forholde dig til at, de er købt og beset. At køber så sender dem udenlands og tror de virker i et andet land, er helt deres problem. Det kan du ikke drages til ansvar for.

Du ved slet ikke om det er bedrageri, og at du risikerer at blive snydt for de penge modtaget, hvis du gør andet end at nægte og afvise nogen form for refundering.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle
For 2 minutter siden, lg-ejeren skrev:

Udover det lyder som en vandet historie og snyd. Så skal du bare forholde dig til at, de er købt og beset. At køber så sender dem udenlands og tror de virker i et andet land, er helt deres problem. Det kan du ikke drages til ansvar for.

Du ved slet ikke om det er bedrageri, og at du risikerer at blive snydt for de penge modtaget, hvis du gør andet end at nægte og afvise nogen form for refundering.

Det var også det jeg tænkte, jeg er bare virkelig ikke god til at være ligeglad. Specielt når hun skriver og ringer til mig MANGE gange. Men tak for svar, det gav lidt ro i maven :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cody

Hvis nogen er så dum at sende elektronik til udlandet uden at afprøve det først er det deres problem. Mit bedste råd er at blokere hendes nr....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 9 timer siden, lg-ejeren skrev:

For 9 timer siden, gumle skrev:

Det var også det jeg tænkte, jeg er bare virkelig ikke god til at være ligeglad. Specielt når hun skriver og ringer til mig MANGE gange. Men tak for svar, det gav lidt ro i maven :)

Næste gang hun ringer, så sig til hende, at hvis hun ringer igen, så kontakter du politiet.

Måske det vil stoppe hende, hvis hun er ude i noget bedrageri.

Og ellers, som Cody skriver, blokér hendes nummer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle
On 30. september 2016 at 09:19, Entrelac skrev:

Næste gang hun ringer, så sig til hende, at hvis hun ringer igen, så kontakter du politiet.

Måske det vil stoppe hende, hvis hun er ude i noget bedrageri.

Og ellers, som Cody skriver, blokér hendes nummer.

Så er hun holdt op. Tak for de gode råd de virkede :gogo:

ved godt jeg er en kylling, men den slags bryder jeg mig virkelig ikke om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites